وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 25 شهريور 1393 ساعت 10:51   |   کد مطلب: 9522
همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش در اجرای جشن عاطفه ها مثال زدنی است
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تویسرکان گفت: امسال جشن عاطفه‌ها با شعار “مهر در انتظار مهر” هر چه با شکوه تر در تویسرکان برگزار می شود.

به گزارش نافع به نقل از رودآور علی نامدار قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان و سرپرست  کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تویسرکان در جلسه در جلسه هم اندیشی و همفکری جشن در راستای هر چه با شکوهتر برگزار شدن جشن ملی معنوی عاطفه ها  اظهار کرد: امسال نیز جشن عاطفه‌ها با شکوه هر چه تمام تر با محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)  سازمان دانش‌آموزی، اداره آموزش و پرورش، صدا و سیما و نیروی مقاومت  بسیج برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شعار منتخب امسال جشن عاطفه‌ها “مهر  در انتظار مهر” است، تصریح کرد: این جشن امسال روزهای شانزدهم، هفدهم و هیجدهم مهر ماه در سطح مدارس، معابر و پایگاه‌های شهری و همچنین مصلی‌های برگزاری نماز جمعه برگزار می شود.

قائم مقام مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان، اضافه کرد: ترویج فرهنگ انفاق و احسان در بین دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشن است.

نامدار با تقدیر از همکاری بسیار صمیمانه مدیر آموزش و پرورش  و مجموعه مدیران مدارس در مناسبت‌های مختلف سال به منظور کمک به خانواده‌های محروم و نیازمند و همچنین جشن عاطفه‌ها در مهر ماه هر سال، اضافه کرد: امیدواریم امسال نیز با حضور باشکوه و پرشور مردم استان، نقش تاثیرگذاری در کاهش آلام نیازمندان داشته باشیم.

جواد اسدبیگی مدیر آموزش و پرورش تویسرکان نیز با بیان اینکه گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه از اهمیت بیشتری برخوردار است، اظهار کرد: چنانچه این فرهنگ تقویت و نهادینه گردد مشکلات بسیاری از نیازمندان و محرومان جامعه حل خواهد شد.

وی افزود: در خدمات رسانی به قشر مستضعف جامعه فاصله ای بین کمیته امداد و آموزش و پرورش وجود ندارد و مجموعه مدیران  اداره  آموزش و پرورش تویسرکان در دستگیری از نیازمندان جامعه به ویژه دانش آموزان از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

دیدگاه شما