وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 24 شهريور 1393 ساعت 09:23   |   کد مطلب: 9487
مدیرعامل جدید الوند همدان معرفی شد
سخنگوی باشگاه الوند همدان از انتخاب وحید بیگم‌جانی به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه خبر داد.

فرشید گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار نافع اظهار کرد: بعد از کش و قوس‌های فراوان و مطرح شدن گزینه‌های مختلف برای تصدی پست مدیرعاملی باشگاه الوند سرانجام مالک و رئیس هیئت مدیره این باشگاه سرپرست مدیرعاملی الوند را انتخاب و معرفی کرد.

وی افزود: بهرام یدی مالک باشگاه الوند همدان بعد از رایزنی و مشورت‌های فراوان وحید بیگم‌جانی را به عنوان سرپرست مدیرعاملی الوند را انتخاب کرد تا وی از امروز یکشنبه برای پیگیری امورات باشگاه و تیم بزرگسالان این باشگاه را بر عهده بگیرد.

سخنگوی باشگاه الوند همدان خاطرنشان کرد: وحید بیگم‌جانی که دارای سابقه مربی‌گری در عرصه تیم ملی کشتی ایران را در کارنامه ورزشی خود داشته و حدود 20 سال در عرصه حرفه‌ای ورزشی سابقه دارد.

به گفته وی، با انتخاب سرپرست مدیرعامل باشگاه مقدمات ثبت قرارداد بازیکنان در هیئت فوتبال و سازمان لیگ فدراسیون فوتبال طی امروز و فردا صورت خواهد گرفت.

گل‌محمدی یادآور شد: در حال حاضر تیم الوند با حدود 30 بازیکنان تمرینات جدی خود را پیگیری می‌کند و تاکنون با بالغ بر60 درصد  بازیکنان موجود توافق نهایی و قرارداد داخلی منعقد شده است.

گفتنی است در گروه چهارم لیگ دسته دوم کشور تیم‌های هم‌گروهی با تیم الوند سه تیم از شمال کشور یعنی تیم‌های خونه به خونه مازندران، شهرداری جویبار و سپیدرود رشت خواهند بود، گهر دورود لرستان، بهمن شیراز و شهرداری دزفول دیگر تیم‌های این گروه هستند ضمن اینکه سه تیم از استان‌های خراسان شمالی، زنجان و سمنان که نام آنها مشخص نیست در این گروه کنار الوند رقابت خواهند کرد که از 14 مهر 93 باید به مصاف هم بروند.

در حال حاضر برای حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور آماده می‌کند که با سرمربیگری "منوچهر بیگم‌جانی" و کمک "علی ضمیری‌کامل" و "مصطفی کاشی" و سرپرستی "فرشید گل‌محمدی" تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

در مرحله سوم مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم فوتبال الوند همدان روز چهارشنبه 26 شهریور از ساعت 16 باید از تیم دسته اولی گل‌گهر سیرجان در همدان پذیرایی کند.

دیدگاه شما