وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 23 شهريور 1393 ساعت 13:32   |   کد مطلب: 9480
دستگيري 2 سارق با 36 فقره سرقت در همدان
رييس پليس آگاهي استان همدان از دستگيري دو سارق وسايل داخل خودرو و کشف 36 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ به گذر گفت: بدنبال وقوع سرقت هاي متعدد داخل خودرو در سطح شهرستان همدان کاراگاهان پليس آگاهي شناسايي و دستگيري سارقان را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: با انجام گشت هاي هدفمند و استفاده از منابع اطلاعاتي در نهايت يك سارق كه در امر سرقت داخل خودرو فعاليت مي کرد و از سارقان سابقه دار و حرفه اي بود شناسايي و در حين سرقت از ساختمان در حال ساخت با شگرد خاص پليسي دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد.

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: اين سارق که به همراه اموالي از قبيل آهن آلات ، دينام و فرقون دستگير شد در تحقيقات و بازجويي هاي صورت گرفته ابتدا منكر هر گونه سرقتي شد اما پس از تشويق و ترغيب به بيان واقعيت، در نهايت لب به اعتراف گشود و به 23 فقره سرقت باطري خودرو در مناطق مختلف شهرستان همدان و يك فقره سرقت از ساختمان در حال ساخت اقرار و اعتراف كرد.

سرهنگ به گذر در خبر ديگري از دستگيري يکي ديگر از سارقان حرفه اي داخل خودرو و كشف 12فقره سرقت خبر داد و اضافه کرد: اين سارق که در حين سرقت از چادر يکي از مسافران در يکي از پارک هاي همدان دستگير شد در بازجويي هاي به عمل آمده به يک فقره سرقت گوشي موبايل از چادر مسافران و 11 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف كرد.

رييس پليس آگاهي استان همدان در خاتمه ضمن خرسندي از دستگيري اين دو سارق حرفه اي خاطرنشان کرد: در ادامه رسيدگي به هر دو پرونده، كليه محل هاي سرقت با راهنمايي متهمان مورد تاييد قرار گرفت، شكات شناسايي شدند و پرونده به همراه طرفين به دادسرا ارسال شد که متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما