وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 23 مرداد 1393 ساعت 08:41   |   کد مطلب: 8943
دستگيري باندسارقان داخل خودرو و كشف 31 فقره سرقت در همدان
رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان از دستگيري شش سارق و کشف 31 فقره سرقت داخل خودرو طي دو عمليات جداگانه خبر داد.

سرهنگ "فرامرز به گذر" در تشريح اين خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت هاي متعدد داخل خودرو در سطح شهرستان همدان ماموران پليس آگاهي استان همدان شناسايي و دستگيري سارقان را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران با فعال کردن منابع خبري و انجام گشت هاي هدفمند 4 نفر كه در امر سرقت داخل خودرو فعاليت مي کردند و از سارقان سابقه دار و حرفه اي بودند را شناسايي و طي يك عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: در تحقيقات بعمل آمده از نامبردگان، ابتدا منكر هر گونه سرقتي شدند كه پس از تشويق و ترغيب آنان به بيان واقعيت در نهايت لب به اعتراف گشوده و به 14فقره سرقت از جمله 13 فقره سرقت داخل خودرو و يك فقره سرقت خودرو وانت نيسان كه توسط سارقان تغيير كاربري داده شده و به عنوان جرثقيل استفاده مي شد در سطح شهرستان همدان اقرار و اعتراف کردند.

سرهنگ به گذر اظهار داشت: در بازرسي صورت گرفته از منزل متهمان يک دستگاه خودرو نيسان مسروقه، سه دستگاه پخش خودرو، يكدستگاه ساب و آمپلي فاير به همراه مقداري ابزار آلات و مقاديري مواد مخدر از نوع ترياك و شيشه كشف شد.

سرهنگ به گذر در خبر ديگري از دستگيري 2 نفر ديگر از سارقان داخل خودرو در سطح شهر همدان و در عملياتي ديگر خبر داد و افزود: اين دو سارق به نام هاي (ع) و (م) که در امر سرقت داخل خودرو فعاليت مي کردند و از سارقان سابقه دار و حرفه اي نيز بودند پس از دستگيري در بازجويي هاي به عمل آمده توسط کاراگاهان پليس آگاهي به 17فقره سرقت داخل خودرو در سطح اين شهرستان اقرار و اعتراف کردند.

وي اظهار داشت: در ادامه رسيدگي به پرونده اين دو متهم پس از هماهنگي با مقام قضايي در بازرسي از منزل آنان اموالي از قبيل سه دستگاه پخش خودرو، مقداري ابزار آلات و مدارك سرقتي نيز کشف شد.

رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان در خاتمه تصريح کرد: كليه محل هاي سرقت با راهنمايي متهمان مورد تاييد قرار گرفت و شكات شناسايي شدند که پس از تشکيل پرونده، متهمان جهت سير مراحل قانوني روانه مراجع قضايي و با قرار صادره روانه زندان شدند.

 

دیدگاه شما