وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 13 شهريور 1393 ساعت 09:28   |   کد مطلب: 9315
نمایندگان 11 کشور در نمایشگاه صنعت ساختمان همدان حضور دارند
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان گفت: نمایشسگاه صنعت ساختمان با حضور نمایندگان 11 کشور جهان در همدان آغاز به کار کرد.

به گزارش نافع به نقل از ایرنا  ˈحسین الماسیˈ در آیین گشایش نمایشگاه صنعت ساختمان بیان کرد: در این نمایشگاه نمایندگان کشورهای ترکیه،آلمان، هلند، ایتالیا،دانمارک، سوئیس، فنلاند، کره، مالزی، ژاپن و چین در فضای رقابتی به معرفی محصولات ، کالاها و خدمات خود می پردازند.

او افزود: همچنین 120 واحد فعال و مطرح کشوری از استان های همدان،تهران، فارس، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، هرمزگان، کرمانشاه، یزد و اراک حضور دارند.

وی توسعه و گسترش سبک سازی و مقاوم سازی، کمک به رونق ساخت و ساز، شناخت توانمندی و کمبودهای صنعت ساختمان، آشنایی با پیشرفت های روز افزون این صنعت در جهان، اشتغالزایی و ایجاد یک فضای اقتصاد و تجاری ویژه برای رویارویی شرکت های فعال داخلی و خارجی در زمینه صنعت ساختمان سیستم سرمایشی و گرمایشی و ماشین آلات راه سازی فعال در در این عرصه را از جمله اهداف برذگزاری این نمایشگاه ذکر کرد.

وی حضور برندهای مختلف را از ویژگی های برجسته این نمایشگاه دانست و گفت: از مجموع واحدهای حاضر در این نمایشگاه 80 واحد مربوط به واحد ساختمان ، 40 واحد مرتبط با سیستم گرمایشی و همچنین دو واحد مرتبط با ماشین آلات راه سازی و عمران است.

وی گفت: واحدهای حاضر در این نمایشگاه آخرین محصولات و تولیدات خود شامل پکیج، شوفاژدیواری، ماشین آلات مونتاژ، درب و پنجره، سازه های فلزی، کفپوش و پارکت، دکوراسیون داخلی، روشنایی و نور پردازی، نرم افزار عمران و راهسازی،اتوماسیون ساختمان، آبگرمکن خورشیدی، آسانسور و عایق های ساختمانی را در معرض دید عموم قرار دادند.

نمایشگاه صنعت ساختمان همدان عصر چهارشنبه با حضور مشاور اقتصادی رییس جمهوری و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، استاندار همدان، معاونان استانداری و نماینده مردم همدان در خانه ملت آغاز به کار کرد.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان ، یازدهمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات و سیستم های گرمایشی همزمان بانهمین نمایشگاه تخصصی عمران و ماشین آلات راه سازی از روز چهارشنبه 12 شهریورماه به مدت پنج روز در فضایی به مساحت پنج هزار 500 متر مربع و فضای نمایشگاهی در سه سالن الوند هگمتانه، ابن سینا، و فضای باز محل دائمی نمایشگاه های بین المللی همدان آغاز به کار کرد.

دیدگاه شما