وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 28 ارديبهشت 1394 ساعت 11:13   |   کد مطلب: 14440
گشایش نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در همدان
نمایشگاه تخصصی مبلمان، صنایع چوبی و لوستر روز دوشنبه در محل نمایشگاه های بین المللی استان همدان گشایش یافت.

به گزارش نافع، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان در این باره گفت: در این نمایشگاه 75 شرکت داخلی آخرین تولیدات و توانمندی های خود در زمینه صنعت چوب، مبلمان و لوستر را به نمایش گذاشتند.

حسین الماسی افزود: استان های تهران، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، البرز و همدان با ارایه محصولات خود در این نمایشگاه حضور دارند.

وی اضافه کرد: تامین نیازهای مصرف کننده و پاسخگویی به تنوع درخواست، جلوگیری از ورود کالاهای خارجی و افزایش مزیت های رقابتی ، ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات داخلی و ارایه خدمات بهتر به بازدید کنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی نهادینه شدن فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی که موجب کمک به مقاوم سازی اقتصاد کشور خواهد شد را از دیگر اهداف این نمایشگاه برشمرد و ادامه داد: صنعت مبلمان به عنوان صنعتی زود بازده و با سود آوری مناسب در سایه اقبال عمومی مردم و با توجه به نحوه و شرایط زندگی مدرن، توانسته است هزاران شغل در قالب کارگاه های صنعتی کوچک و بزرگ در سراسر کشور ایجاد کند.

برگزاری نمایشگاه از موثرترین ابزارهای معرفی کالا و خدمات در فضایی رقابتی بوده تا تولید کنندگان ضمن آشنایی با رقبا و اطلاع از سلیقه مصرف کنندگان، خلاقیت، نوآوری و توانمندی های خود در تولید محصول بهتر را در معرض بازدید علاقمندان قرار دهند.

نمایشگاه تخصصی مبلمان، صنایع چوب و لوستر تا دوم خرداد ماه سال جاری به مدت شش روز و با حضور صنعتگران صاحب نام داخلی در محل دایمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان دایر است.

واحدهای تولیدی شرکت کننده در مساحتی حدود پنج هزار متر مربع و محیطی آرام در سه سالن ابن سینا، هگمتانه و الوند به رقابت خواهند پرداخت.

این نمایشگاه از ساعت 15.30 عصر تا 21.30 شب برای بازدید عموم شهروندان همدانی آزاد است.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما