وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 12 شهريور 1393 ساعت 08:02   |   کد مطلب: 9289
افتخارآفرینی دانش آموزان تویسرکانی درمسابقات کشوری قرآن ومعارف اسلامی
مدیر آموزش و پرورش تویسرکان از کسب دو رتبه کشوری توسط دانش آموزان تویسرکانی در مسابقات قرآن و معارف اسلامی خبر داد.

 جواد اسدبیگی اظهار کرد:  دانش آموزان شهرستان تویسرکان در مرحله کشوری سی ودومین دوره مسابقات قرآن و نماز که در مشهد مقدس برگزارشد، درخشش خوبی داشتند.

وی تصریح کرد: کیمیا دلاوری در رشته انشای نماز رتبه دوم و فاطمه‌السادات مصطفوی در رشته تفسیر رتبه پنجم را از آن خود کردند.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان با اشاره به جایگاه ارزشمند دانش‌آموزان تویسرکانی در سطح استان و کشور در بحث قرآن کریم، افزود: دانش‌آموزان تویسرکانی سال‌های متوالی است که با شرکت در مسابقات قرآن و معارف اسلامی کشور صاحب عناوین برتر در این رشته‌ها می‌شوند.

اسدبیگی با بیان اینکه تلاش دانش‌آموزان در این مسابقات قابل‌ تقدیر و ستودنی است، بیان کرد: خوشبختانه این دانش‌آموزان در زمینه تحصیل علم نیز موفق هستند.

وی با اشاره به اینکه تمسک به قرآن کریم انسان را در همه زمان‌ها راهنما و هادی خواهد بود، تأکید کرد: انس انسان با کتاب نور اگر از دوران کودکی باشد تأثیر حائز اهمیتی بر سلامت فرد و جامعه دارد و توجه به بهره‌مندی نسل کودک، نوجوان و جوان از مفاهیم و مضامین ارزشمند قرآن کریم امری بدیهی است .

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان یادآور شد: آموزش قرائت، روخوانی، روان‌خوانی حفظ و تفسیر کلام نور برای دانش‌آموزان با تدریس استادان متبحر و کارشناس این حوزه در تویسرکان برقرار است .

دیدگاه شما