وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 9 شهريور 1393 ساعت 13:13   |   کد مطلب: 9254
بقاع متبرکه امامزادگان پایگاه‌های تثبیت نظام جمهوری اسلامی هستند
تولیت‌ آستان‌ مقدس‌ حضرت‌ عبدالعظیم‌ الحسنی گفت:‌ بقاع متبرکه امامزادگان بعنوان پایگاه های تثبیت نظام جمهوری اسلامی هستند که باید ترتیبی برای بها دادن هرچه بیشتر به آنها اتخاذ شود.

به گزارش نافع به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام‌ والمسلمین‌ محمد محمدی ‌ری‌شهری اظهار کرد: پیام اصلی شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای گمنام، تلاش برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و رساندن پرچم این نظام به دست صاحب اصلی آن، یعنی فرزند و ثلاله پاک امام صادق(ع) بود.

وی افزود: باید در این زمان شرایط را برای تحقق پیام شهدا که پایه‌ریزی حکومت جهانی اسلام به رهبری مهدی آل محمد است، آماده کنیم تا در زمان ظهور آن حضرت ، پرچم مقدس جمهوری اسلامی با دست رهبر معظم انقلاب به حضرت مهدی(عج) تحویل داده شود.

وی درباره اهمیت بها دادن هرچه بیشتر به امامزادگان در تمام کشور گفت: تاکنون متاسفانه آنگونه که شایسته است به این مکان‌های متبرکه بها داده نشده است و همانطور که مردم به این بقاع بعنوان محل استجابت دعا و ارتباط نزدیک با خداوند، توجه می‌کنند، باید مسئولین امر، این مکان‌ها را بعنوان پایگاه هایی برای زمینه سازی تقویت نظام هرچه‌ بیشتر حمایت و تثبیت کنند.

براساس این گزارش ، حجت الاسلام‌ والمسلمین‌ شهری در جریان سفر دو روزه خود به آذربایجان غربی در شهرهای ارومیه، خوی و سلماس حاضر شد و به زیارت بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص این شهرستان ها رفت.

دیدگاه شما