وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 23:49   |   کد مطلب: 8969
فضای آموزشی تویسرکان مناسب دانش آموزان نیست
مدیرکل سازمان نوسازی مدارس استان همدان گفت: فضای های آموزشی تویسرکان به ویژه در برخی مدارس آن طور که باید مناسب تحصیل دانش‌آموزان نیست.

به گزارش نافع، فرزاد تیموری با بیان اینکه  شهرک قائم و مساکن مهر تویسرکان نیامند مدرسه هستند، اظهار کرد: در صورت تأمین اعتبار که با پیگیری های دکتر مفتح نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت صورت گرفته است ساخت مدرسه در مسکن مهر تویسرکان آغاز می شود.

وی تصریح کرد: مقاوم‌سازی مراکز آموزشی دارای استحکام کم و توجه به تأمین تحهیزات گرمایشی استاندارد نیز از برنامه‌های در دستور کار این اداره قرار دارد.

جواد اسدبیگی مدیر آموزش و پرورش تویسرکان نیز با بیان اینکه اعتبارات تخصیص یافته برای نوسازی و بازسازی مدارس کفای نیست، افزود: امید است با کمک خیرین و اعتبارات تخصیص یافته از از بخش تخریب و بازسازی کمبودهای شهرستان را جبران کنیم.

وی افزود: پروژه مقدم نیز نیازمند توجه ویژه و اختصاص بودجه برای تکمیل و بهره برداری دارد که با همکاری شهرداری وشورای شهر تا حدودی از مشکلات پیش روی جهت اتمام این پروژه کاسته می شود.

شایان ذکر است استاندار همدان نیز در جلسه کمیته برنامه ریزی استان در تویسرکان با تأکید بر ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه مسکن مهر تویسرکان توسط اداره نوسازی استان اظهار کرد: مسئولان ذی ربط کار را آغاز کنند استانداری آنان را حمایت مالی می‌کند.

دیدگاه شما