وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 10:39   |   کد مطلب: 8963
با حضور معاون رئیس جمهور در همدان/ سوئیت‌های اقامتی VIP گنج نامه همدان افتتاح شد
سوئیت‌های اقامتی VIP گنج نامه با امکانات بی‌نظیر برای نخستین بار در سطح کشور امروز با حضور "مسعود سلطانی فر" معاون رئیس جمهور در همدان افتتاح شد.

به گزارش نافع به نقل از تسنیم، با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی, سوئیت‌های اقامتی مجتمع تفریحی توریستی گنج نامه همدان افتتاح شد.

تعداد 20 سوئیت اقامتی VIP در حد هتل 4 ستاره در فضایی زیبا و آرام در محیط دهکده تفریحی- توریستی گنج‌نامه امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید.

مدیرعامل مجتمع تفریحی توریستی گنج نامه همدان در آیین افتتاح از این مجموعه  بیان کرد: این سوئیت از طراحی، ویزگی های خاص اقامتی و کیفیت بالایی برخوردارند به طوری که این نوع طراحی و خدمات رسانی برای نخستین بار در کشور انجام گرفته و برای ساخت این واحدها یک میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شده است.

سید مصطفی اردستانی افزود: 20 سوئیت اقامتی هر یک در مساحت 50 متر در موقعیت جغرافیایی بی نظیر در دل کوه های الوند با نمایی زیبا همراه با مشاهده طبیعتی دلنشین همراه است.

اردستانی تصریح کرد: این مجموعه اقامتی توسط شرکت تله کابین گنجنامه برای نخستین بار در کشور با ویژگی های منحصر به فرد، ابعاد مختلف، طراحی زیبا و متناسب با طبیعت کوه های الوند با وجود سنگ‌های طبیعی و بستری شیبدار به منظور فعال کردن جاذبه‌های اکوتوریستی به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: مجموعه دهکده گنجنامه از سال 79 اقدام به ایجاد منطقه نمونه گردشگری در دامنه شمالی کوه های الوند کرده، ضمن اینکه این منطقه نمونه گردشگری در فاصله 5 کیلومتری از شهر همدان قراردارد.

به گزارش تسنیم، مجموعه دهکده گنجنامه با توجه به ویژگی‌های بی نظیری که دارد همچون نگینی بر تارک کوه های الوند قرار دارد و با جدید ترین و متنوع ترین تأسیسات ورزشی مانند تیرول، بانجی جامپینگ، سورتمه، تعادل هوایی، دیواره صخره نوردی، یخ نوردی، اسکی، اسکیت، پیست تریال، پینت بال، پل معلق و وجود سایر امکانات متنوع همچون هتل، رستوران ها، کافی شاپ‌ها، سبب شده که مجموعه گنجنامه یک مجموعه کم نظیر در ایران باشد.

از مهمترین قسمت های این مجموعه تله کابین آن است، این تله کابین هفتمین خط تله کابین احداث شده در ایران است که از مشخصات ویژه آن می توان فراز و فرود از دره زیبای کیوارستان، دسترسی به میدان اشاره کرد

دیدگاه شما