وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 23 مرداد 1393 ساعت 09:41   |   کد مطلب: 8952
همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد؛
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶۶ طرح در ملایر
افتتاح و کلنگ زنی ۶۶ طرح در هفته دولت
همزمان با هفته دولت در شهرستان ملایر نیز 66 طرح با بیش از 463 میلیارد و 720 میلیون ریال اعتبار افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

مصطفی آزادبخت در جلسه ستاد برگزاری آیین های هفته دولت در شهرستان ملایر با بیان اینکه مقام معظم رهبری به دلیل اتصال به دستورات دین و توجه مسائل اسلام توانسته است برجسته ترین نقش را در دنیای امروز ایفا کند، اظهار کرد: دشمنان بشریت و نظام جمهوری اسلامی مدت‎ها برنامه ریزی می کنند تا توطئه ای علیه نظام اجرا کنند و رهبری به بهترین شکل آن را تشخیص داده و با موضع گیری قاطع و همه جانبه و با ادبیاتی رسا همه توطئه‎ها را خنثی می کند.

وی با اشاره به جناایات رژیم صهیونیستی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران بهترین مدافع برای مردم مظلوم غزه بوده و این نظام با بزرگواری تمام همیشه از دولت‎های که مورد ظلم واقع شده اند پشتیبانی کرده است.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه قدر نعمت ولایت را باید بدانیم، ابراز کرد: مقام معظم رهبری با پشتیبانی از دولت تدبیر و امید، موجب امیدواری دولتمردان شده و این امر خدمتگزاری دولت را دو چندان کرده است که باید قدر بدانیم.

وی هفته دولت را یادآور ایثارگری و اخلاص شهیدان رجایی و باهنر دانست و افزود: مدیران باید با مطالعه ویژگی شخصیت های شهیدانˈرجایی و باهنرˈ به عنوان بهترین الگوی خدمتگزاری و حکومتی، از آنها درس گرفته و خدمات خود را با اخلاص بیشتر به مردم ارایه دهند.

آزادبخت با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولتمردان و مسئولان به مردم است، گفت: همزمان با هفته دولت در شهرستان ملایر نیز ۶۶ طرح و پروژه افتتاح و یا عملیات اجرایی آن شروع می شود.

وی اعتباری بالغ بر ۴۶۳ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال را برای افتتاح این طرح‎ها در هفته دولت در این شهرستان عنوان کرد و افزود: از این تعداد، ۵۹ طرح بهره برداری و هفت طرح کلنگ زنی می شود که تعداد پروژه‎های قابل افتتاح از سوی دستگاه‎های اجرایی در روزهای آینده افزایش می یابد.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر فرهنگ دینی پایه‌گذاری شده است، بر اطلاع‌رسانی دقیق و آگاهانه از خدمات نظام و دولت به مردم توسط رسانه‌ها در هفته دولت تاکید کرد.

معاون عمران و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه ملایر نیز بر تشکیل ستادهای فرعی در خصوص برنامه‌های هفته دولت در بخش‌ها تاکید کرد و گفت: باید اطلاعات و اخبار پروژه‌ها به موقع در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

صحبت الله نجفی تصریح کرد: در برنامه‌های هفته دولت سال جاری نیز مسئولان استانی از جمله استاندار و مدیران ادارات استان برای افتتاح طرح‌های شهرستان ملایر حضور دارند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر نیز هفته دولت را بهترین فرصت برای به تصویر کشیدن خدمات یکساله دولت تدبیر و امید با محوریت اقدامات نظام جمهوری اسلامی در طول ۳۵ سال گذشته دانست و گفت: امروز تمام سردمداران دنیا به دنبال این هستند تا مردم را از دستاوردهای نظام نا امید کنند.

محمدقاسم عبدلی با بیان اینکه هفته دولت را باید به عنوان سنگرهای نظام مورد استفاده قرار دهیم، خاطرنشان کرد: نیاز است با رویکرد وحدت ملی و بیان ارزش های نظام و دفاع مقدس، شعار دولت تدبیر و امید را اجرایی کنیم.

وی اظهار کرد: در هفته دولت باید با محوریت اقتصاد مقاومتی، افکار عمومی را به این سمت هدایت کرده و دیدگاه های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد و اقتصاد مقاومتی را با منطق و بیان قوی تبیین کنیم.

 

 

دیدگاه شما