وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 23 مرداد 1393 ساعت 08:07   |   کد مطلب: 8940
نماینده مردم تویسرکان در مجلس تأکید کرد:
ضرورت تسریع در اجرای طرح محورهای ورودی و خروجی تویسرکان
ضرورت تسریع در روند اجرایی پروژه محورهای ورودی و خروجی تویسرکان
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در روند اجرایی طرح‌های محورهای ورودی و خروجی تویسرکان برای خارج کردن شهرستان از بن‌بست ضروریست.

محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در حاشیه این بازدیدها در گفتگو با خبرنگار نافع در تویسرکان، اظهار کرد: تسریع در روند اجرای چهار خطه جوکار ـ تویسرکان و تویسرکان ـ کنگاور در راستای رفع نقاط حادثه خیز، تسهیل در حمل و نقل، کوتاه تر شدن مسیر و کاهش تصادفات جاده ای و تا حدودی خارج کردن تویسرکان از بن بست با رویکرد رشد اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه مسیر جوکار ـ تویسرکان با مرکز استان و شهرستان های شمالی استان همدان در ارتباط است، تصریح کرد: این محور به طول ۳۳ کیلومتر یکی از مهمترین طرح های عمرانی این شهرستان محسوب می شود.
نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت افزود: پروژه چهار خطه کردن جوکار- تویسرکان ۳۵ درصد و پروژه چهار بانده کردن تویسرکان- کنگاور ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مفتح همچنین حضور استاندار در شهرستان تویسرکان را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: این حضور تحرک خوبی را در تسریع در روند اجرایی پروژه های شهرستان ایجاد می کند.

وی توجه به اشتغال، بهبود وضعیت کسب و کار و توسعه همه جانبه استان را از دغدغه های استاندار همدان دانست و ابراز امیدواری کرد: تلاش های استاندار و تمامی مدیران استانی و شهرستانی در راستای اشغالزایی و بهبود وضعیت معیشتی مردم هرچه زودتر به نتیجه برسد.

محمدناصر نیکبخت استاندار همدان نیز گفت: امید است با توجه به در پیش بودن سفرمعاون اول رییس جمهوری و وزرای دولت به استان همدان، اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه جوکار ـ تویسرکان نیز تأمین شود.

وی از پیگیری های نماینده مردم تویسرکان و تلاش های اداره کل راه و شهرسازی در راستای تسریع در اجرایی شدن این پروژه قدردانی کرد.

محمد رودباری سرپرست اداره کل راه و شهر سازی همدان نیز اظهار کرد: سال گذشته ۵۶ کیلومتر از راه های فرعی تویسرکان به راه های شریانی تبدیل شده است و با توجه به این موضوع اعتبارات خوبی به این بخش اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه محورهای جوکار ـ تویسرکان و تویسرکان ـ کنگاور جزء این ۵۶ کیلومتر راه شریانی محسوب می شود، تصریح کرد: تخصیص ۶ میلیارد ریال برای نصب تابلو و خط کشی در جاده، ۱۵ میلیارد ریال اعتبارات اجرایی ابلاغی، اخذ قول مساعدت برای آسفالت جاده از محل اعتبارات راه های شریانی و جذب ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اجرایی از محاسن شریانی شدن بخشی از راه های تویسرکان است.

سرپرست اداره کل راه و شهر سازی همدان با بیان اینکه ۱۲ کیلومتر از مسیر جوکار- تویسرکان از قبل آسفالت شده است و هم اکنون آسفالت هشت کیلومتر دیگر از محور جوکار- تویسرکان در دستور کار است، افزود: تا کنون اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال برای پیشبرد مراحل اجرایی این طرح هزینه شده و در حدود ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر برای تکمیل مسیر هشت کیلومتری در دست اجرای این پروژه نیاز است.

دیدگاه شما