وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 18:42   |   کد مطلب: 8913
رئیس مجمع عمومی بسیج شهرستان همدان:
آموزه‌های دینی را در فرهنگ‌سازی مدنظر قرار دهیم
رئیس مجمع عمومی بسیج شهرستان همدان: آموزه‌های دینی را در فرهنگ‌سازی مد نظر قرار دهیم
رئیس مجمع عمومی بسیج شهرستان همدان گفت: باید بر اساس آموزه‌های دینی دست به فرهنگ‌سازی بزنیم و در انجام کارهای فرهنگی تداوم کار را مد نظر قرار دهیم.

به گزارش تسنیم به نقل از فارس، سعید نظری در نشست خبری مجمع عمومی بسیج شهرستان همدان افزود: اگر بتوانیم حساسیت عمومی درباره موضوعی خاص را در بین مردم ایجاد کرده و آن موضوع مورد مطالبه عمومی قرار گیرد به فرهنگ تبدیل می‌شود.

وی اظهار کرد: وقتی فرهنگی عمومی شود، ضمانت اجرا پیدا می‌کند؛ بنابراین باید بر اساس آموزه‌های دینی دست به فرهنگ‌سازی بزنیم.

نظری با اشاره به اینکه چهارمین مجمع عمومی شهرستان فردا برگزار خواهد شد، اضافه کرد: در این مجمع کارهای مطالعاتی که کارگروه تربیتی و اخلاق در ماه‌های گذشته با موضوع کرامت زن از منظر اسلام، انجام داده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در صورتی که راهکارهای ارائه شده توسط کارگروه تربیتی و اخلاق در مجمع مورد تصویب قرار گیرد به دستگاه‌هایی که مجری درخواست‌های مطالبه‌گرانه مجمع هستند ارائه می‌شود.

نظری با بیان اینکه در کارگروه‌ها از نخبگان جامعه استفاده می‌شود، گفت: نخبه از نظر ما نخبه علمی یا مخترع نیست بلکه تمامی کسانی که قدرت تاثیرگذاری در اقشار گوناگون را دارند؛ در این زمره قرار می‌گیرند.

 

دیدگاه شما