وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 14:59   |   کد مطلب: 8879
نمایشگاه پاییزه در همدان بر پا می شود
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از برگزاری نمایشگاه پاییزه درهمدان خبر داد.

علیرضا شجاعی در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان با اشاره به نظارت‌های صورت گرفته در بازار در طرح ضیافت که از هشتم تیرماه آغاز و تا سوم مردادماه ادامه داشت، اظهار کرد: در ماه رمضان هفت هزار و 630 بازرسی صورت گرفت و 561 پرونده تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان 720 گزارش تخلف بازرسی شد و 660 پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده است، بیان کرد: در فصل تابستان نیز با توجه به حضور گردشگران در همدان گشت‌های مشترکی از سوی سازمان صنعت و معدن، تجارت و میراث فرهنگی استان انجام و اولویت به خدمات و کالاهای پمصرف داده شده است.

معاون سازمان صنعت، معدن ، تجارت استان همدان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه پاییزه نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: در این نمایشگاه عرضه کیف، کفش و لوازم التحریر به علاوه اقلام اساسی در دستور کار قرار دارد اما زمان قطعی برگزاری آن هنوز مشخص نشده است.

وی برگزاری نمایشگاه را در تعدیل بازار مناسب دانست و گفت: در حین برگزاری نمایشگاه قیمت بازار می‌شکند و این امر نشان‌دهنده موفقیت نمایشگاه است.

شجاعی افزود: نمایشگاه به عنوان رقیب و تعدیل قیمت بازار برگزار می‌شود و بر این اساس از برگزاری نمایشگاه‌هایی که در تعدیل قیمت نقش دارند، استقبال می‌کنیم.

وی نوسان قیمت میوه و تره‌بار را در عرضه آن دانست و گفت: قیمت میوه و تره‌بار در عرضه و تقاضا مشخص می‌شود و افت و خیز آن تغییر قیمت را به دنبال خواهد داشت.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به مشکل نان در ایام تعطیلات عید فطر نیز خاطرنشان کرد: در روزهای تعطیل مشکل نبود نان نبود بلکه صفوف نانوایی‌ها شلوغ بود که همین موضوع، مقداری نارضایتی ایجاد کرده بود.

وی بر در اختیار گذاشتن سوخت ال پی جی در نانوایی‌ها تأکید کرد و گفت: با توجه به آب و هوای سرد همدان در فصل زمستان، هماهنگی‌هایی با شرکت بوتان و شرکت گاز صورت گرفته تا بتوان روزانه پنج کپسول به صورت امانی در اختیار نانوایی‌ها قرار داد.

شجاعی درباره عدم ارائه سبوس کارخانجات به دامداران یادآور شد: افزایش قیمت سبوس به ستاد تنظیم بازار کشور ارائه شده و پس از اعلام نتیجه از این جلسه، تصمیم‌گیری خواهد شد هرچند اکنون همدان تنها استان کشور در ارائه 70 درصد سبوس به دامداران است. 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما