وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 08:12   |   کد مطلب: 8860
یادواره ۲۸ شهید شهرک قائم(ع)تویسرکان برگزار شد
یادواره 28 شهید شهرک قائم(عج) تویسرکان با هدف ترویج فرهنگ جوانمردی، ایثارگری و شهادت برگزار شد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان در این مراسم گفت: این شهر برگزاری یادواره های شهدا وحفظ نام و یاد آن ها را بهترین راه تبیین وترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد.

حجت الاسلام محمد محمودزاده افزود: شهدا با نثار خون خویش به ما درس آزادگی و مقاومت در مقابل دشمنان و ودفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی وولایت فقیه دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تویسرکان با اشاره به اینکه شهدا با گذشتن از جان و مال خود، در عهدی که با خداوند بستند ثابت‌قدم ماندند، افزود: امروز وظیفه ما صیانت از خون شهدا است و با عهد بستن با شهدا در راه ارزش ها و آرمان های والای آنان حرکت کنیم.

حجت الاسلام محمودزاده از ماهواره به عنوان گنداب فساد نام برد و عنوان کرد: در مسیر شهدا حرکت کردن یعنی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به بهترین شکل انجام شود که آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم از مضرات ماهواره یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است.

وی در ادامه سکوت جوامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل کشتار مردم مظلوم غزه افزود: اکنون تمام ملت های آزاد جهان می دانند که شعار حقوق بشر تنها ابزار دست استکبار جهانی برای فشار برکشورهای دیگر است.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان نیز با زنده نگه داشتن یاد شهدا را از شعائر الهی دانست و بر گام برداشتن در مسیر و راه شهدا و پاسداری از آرمان های آنان تأکید کرد.

محمد داوری با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ نرم است، افزود: برگزاری یادواره های شهدا با رویکرد بازخوانی وصیت نامه های آنان و ترویج فرهنگ شهید و شهادت از مؤثرترین راهکارهای مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

در این مراسم از خانواده ۲۸ شهید شهرک قائم با حضور مسئولان تجلیل شد.

دیدگاه شما