وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 10:36   |   کد مطلب: 8839
 نحوه مواجهه سازمان ملل متحد با حمله به مردم مظلوم غزه شرم‌آور است
امام جمعه موقت قهاوند گفت: عجیب‌تر از همه، رسوایی بود که بان‌کی‌مون به بار آورد که حتی زبان از گفتنش شرم دارد.

حجت‌الاسلام نورالله کرملو در خطبه های نماز جمعه شهر قهاوند با اشاره به قتل‌عام حدود ۲ هزار نفر در مدت حدود یک ماه تهاجم صهیونیست‌ها به غزه گفت: کشتار تعداد کثیری از مردان، زنان، کودکان و بیماران در حمله به خانه‌ها، مدارس و بیمارستان‌ها گوشه‌ای از این جنایات بود.

امام جمعه موقت شهر قهاوند کودک‌کشی رژیم صهیونیستی را میراثی از حرمله برای آنان نامید و بیان کرد: صهیونیست‌ها تشنه خون هستند و از هر فرصتی برای یورش به مظلوم استفاده می‌کنند و عجیب‌تر آنکه نهادهایی که اساساً برای جلوگیری از ظلم تأسیس شده‌اند مانند سازمان ملل که بی‌آبرویی‌اش ثبت شده است، در این خصوص سکوت می‌کنند.

امام جمعه موقت قهاوند ، نحوه مواجهه سازمان ملل متحد با حمله به مردم مظلوم غزه را شرم‌آور عنوان کرد و گفت: عجیب‌تر از همه، رسوایی بود که بان‌کی‌مون به بار آورد که حتی زبان از گفتنش شرم دارد.

وی ادامه داد: او چشمش را بر حمله به بیمارستان‌ها و مدارس بست و گفت: حماس باید نظامی اسرائیلی را آزاد کند؛ نفرین بر شما! رویتان سیاه باد.

حجت‌الاسلام کرملو ، این جنایات را افشاگر چهره بزک‌کرده دشمنان که به قول رهبر معظم انقلاب در زیر دستکش مخملین، پنجه‌ای فولادین دارند، عنوان کرد و گفت: در اوج این جنایات، غرب از صهیونیست‌ها در روز روشن حمایت تسلیحاتی و سیاسی به عمل آورد.

وی با تحسین غیرت و استقامت مردم غزه در برابر آتش صهیونیست‌ها از زمین و هوا و دریا مقاومت آنان را مایه خشنودی بشریت برشمرد و گفت: آنان به ملت‌های دربند نشان دادند که مقاومت، پیروزی به همراه دارد.

وی ادامه داد: آن‌ها می‌خواهند در بین مذاهب اختلاف ایجاد کنند و اسلام را در دنیا از بین ببرند که آن‌ها نه شیعه هستند و نه سنی بلکه زاده کشورهای غربی هستند.

امام جمعه موقت قهاوند با بیان اینکه اگر وحدت و بصیرت در بین مردم وجود داشته باشد آن‌ها کار به جایی نمی‌برند، افزود: اگر امروز شاهد فعالیت گروه داعش در سرزمین عراق هستیم علت آن عدم وجود آگاهی و وحدت در عراق است.

در ادامه حجت الاسلام کرملو با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار ، خبرنگاران را چشم و گوش مردم دانست و بیان کرد: خبرنگاران از جانب مردم و افکار عمومی باید مطالبات همگانی را پیگیری کنند و با هدف‌گذاری معلوم و نیت خیرخواهانه در راستای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه کشور گام بردارند.

دیدگاه شما