وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 13:41   |   کد مطلب: 8828
استاندار همدان:
استاندار همدان با تبریک روز خبرنگار گفت: معیشت و امنیت شغلی خبرنگاران باید تضمین شود.

محمد ناصر نیکبخت در جشن روز خبرنگار دبا تبریک این روز به اصحاب رسانه اظهار کرد: دولت به دنبال عملی کردن قول‌های قبل از انتخابات خود به مردم است از جمله قول‌هایی که در راستای حمایت از اصحاب رسانه داده شده است.

وی رسالت خبرنگاران را از هر مسئولی بالاتر دانست و تصریح کرد: قسم خداوند به قلم نشان از مقدس بودن این شغل و جایگاه خبرنگاران دارد.

نیکبخت خبرنگاران را پیشرو فرهنگ برشمرد و تصریح کرد: فرهنگ‌سازی با کذب و افترا به دست نخواهد آمد چرا که ذات فرهنگ پاک است  و فرهنگسازان باید پاک باشند.

وی خبرنگاران را عاشق این کار حساس  دانست و اظهار کرد: معیشت و امنیت خبرنگاران تضمین شده نیست و خبرنگاران باید از مدیران خود در راستای افزایش دستمزد انتقاد کنند.

وی از کارگروه رسانه خواست تا راهکاریی برای برقراری امنیت شغلی خبرنگران و بهبود وضعیت معیشتی آنان در استان پیشنهاد دهد.

استاندار از خبرنگاران خواست استعدادها و ظرفیت های استان را به خوبی برای سرمایه داران به نمایش بگذارند و تصریح کرد: خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولان هستند و باید حرف مردم را به مسئولین به گونه‌ای برسانند که مشکلات آنان پیگیری و حل شود.

وی اقتصاد استان همدان را رو به توسعه دانست و از خبرنگاران خواست در راستای توسعه استان همگام مسئولان شوند تا با کمک همه مردم و مسئولان استان همدان ساخته شود.

گردشگری محور اصلی توسعه استان است

نیکبخت محور اصلی توسعه استان را گردشگری دانست و اظهار کرد: استان‌ همدان دارای استعدادهای کم‌نظیری از جمله فرهنگ بالا، آثار تاریخی ارزشمند، شرایط اقلیمی خوب، مناظر زیبا،  میراث فرهنگی و غیره است.

وی با اشاره به این مهم که گردشگری استان می‌تواند زمینه توسعه اقتصاد استان را ایجاد کند ادامه داد: در کنار گردشگری نباید از صنایع مادر و کشاورززی غافل شد که این امر نیاز به حمایت مردم و نمایندگان مردم در مجلس دارد.

استاندار به ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اذعان کرد: با عزم ملی و اقتصاد مقاومتی می‌توان به رونق اقتصادی کمک و کشور را از رکود اقتصادی خارج کرد.

وی عنوان کرد: استان همدان شایستگی و فرهنگ بالایی دارد و باید از این استعدادها در راستای توسعه همدان با کمک خبرنگاران و مسئولان استفاده کرد.

نیکبخت به رشد اقتصادی کشور از منفی پنج به منفی دو اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید به همکاری رسانه‌ها، مردم و نمایندگان نیاز دارد تا بتواند رکود اقتصادی کشور را از بین ببرد.

وی از کلنگ‌زنی دو طرح اقتصادی «هایپر استار» و «هتل پنج ستاره» در 23 مردادماه خبر داد و گفت: در هفته‌های آینده پتروشیمی «ابن سینا فامینن» و پتروشیمی «ملایر»، «فولاد فامنین»  و «فولاد گیان» کلنگ‌زنی می شود.

دیدگاه شما