وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 09:08   |   کد مطلب: 8824
 اعتراض ایران به قضاوت داور بازی مقابل کره شمالی
تیم فوتبال ایران نسبت به قضاوت داور در بازی مقابل کره شمالی رسما به کمیته داوری مسابقات اعتراض کرد.

سرمربی تیم فوتبال ایران در این باره گفت: پس از به ثمر رسیدن گل کره شمالی در حالیکه بازیکنان این تیم در گوشه ای از زمین مشغول خوشحالی بودند بازیکنان ما به سرعت توپ را در وسط زمین کاشتند و داور هم سوت بازی را زد اما نمی دانم چرا هنگامی که 10 متر به داخل زمین کره ای ها قدم برداشته بود دستور به تکرار آغاز بازی داد.

ˈعلی حیدر شریفیˈ در حاشیه دیدارهای گروه B که هم اکنون در ورزشگاه شهید مفتح همدان در جریان است، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این موقعیت می توانست ما را به گل تساوی برساند چرا که دروازه بان کره در جایگاه خود نبود و بازیکن ما هم در موقعیت گلزنی قرار داشت.

وی بیان داشت: اگر قرار نبود بازی برگزار شود چرا داور بازی در سوت خود دمید و هنگامی که 10 قدم همراه با بازیکنان ما به سمت دروازه کره شروع به دویدن کرده بود بازی را متوقف کرد.

وی خاطرنشان کرد: فیلم این بازی را به کمیته داوری مسابقات ارجاع دادیم تا ثابت شود حق ما در این بازی باخت نبود هر چند موقعیت های گلزنی زیادی از دست دادیم و این شکست تلخ بود.

شریفی افزود: حالا یک بازی حساس مقابل عربستان پیش رو داریم که باید برای صعود از گروه خود این بازی را با پیروزی به پایان ببریم.

وی اضافه کرد: انتظار داریم دیگر اشتباهات داوری تکرار نشود چرا که توسعه فوتبال پایه آسیا در یک تورنمنت جذاب و سالم نباید با اشتباهات همراه باشد.

تیم ایران روز گذشته در برابر تیم کره شمالی تن به شکست یک بر صفر داد تا صدر جدول را به این تیم آسیای شرقی هدیه کند.

ایرنا

دیدگاه شما