وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 3 دى 1393 ساعت 09:37   |   کد مطلب: 11746
با بهترین بازی‌های اندروید ۲۰۱۴ به انتخاب گوگل آشنا شویم!
این روزها و با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۴ میلادی، لیست‌های مختلفی از بهترین نرم‌افزارها، سخت‌افزارها و به‌طور کل محصولات موجود در بازار حوزه تکنولوژی منتشر می‌شود.

گوگل نیز لیستی از برترین بازی‌های اندرویدی در سال جاری میلادی را با عنوان “Best Games Of 2014″ منتشر کرده است. در این لیست، ۱۰۴ بازی مشاهده می‌شود که البته قصد نداریم در این مطلب به همه بازی‌ها اشاره کنیم و تنها به ذکر جزئیاتی برخی از این بازی‌ها (بر اساس حروف الفبا) اکتفا خواهیم کرد.

بازی Batman: Arkham Origins

بتمن، بازی اکشنی است که مستقیما از سوی وارنر بروس ارائه شده و به شما اجازه می‌دهد برعلیه شروران شهر Gotham مبارزه کنید و با بدست آوردن پول و یا جوایز نهایتا پادشاهی خود را به روز رسانی کنید و با نیروهای بیشتری به مبارزه ادامه دهید.

بازی Crazy Taxi City Rush

crazy taxi city rushهمانند بازی اصلی تاکسی‌دیوانه، این بازی نیز شما را به سرگرمی در هنگام سوارکردن مسافران و رساندن آن‌ها به مقصد فرامی‌خواند. جدیدترین نسخه این بازی به شما این امکان را می‌دهد تا خودروی خود را برای تعطیلات کریسمس تزئین کنید و یا بابانوئل را برای راندن خودروی خود به خدمت بگیرید.

بازی Clumsy Ninja

clumsy ninjaمعمولا نینجاها بسیار مرتب و اتوکشیده هستند اما این‌بار شاهد حضور نینجایی متفاوت هستیم. نینجایی بی‌‌نظم که البته وظیفه شما آنستکه او را برای یادگیری مهارت‌های مختلف تعلیم دهید.

بازی Dragon World

DRAGONS WORLDاگر همواره آرزوی پرورش اژدهایی از نوع نوزاد کوچک تا اژدهایی بزرگ و آتشین را داشته‌اید این بازی شبیه‌سازی سه‌بعدی شما را به رویایتان خواهد رساند.

بازی Farm Heroes Saga

FARM HEROESاین بازی توسط King، سازنده بازی محبوب Candy Crush Saga تولید شده و در ظاهر، شکل و شمایلی مشابه هم دارد. همین دلیل باعث شده میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان این بازی را انتخاب و از انجام آن لذت ببرند.

بازی FIFA 15 Ulitimate Team

FIFA 15 ULTIMATE TEAMاین بازی به عنوان برجسته‌ترین بازی فوتبال در گوگل پلی برگزیده شده است که در قالب آن می‌توانید از بیش از ۱۰۰۰۰ بازیکن از صدها تیم مختلف برای مدیریت و کنترل تیم فوتبال خود بهره ببرید.

بازی Final Fantasy VI

final fantasy VIفاینال فانتری ۶ به شما این امکان را خواهد داد تا با همه شخصیت‌های اصلی به عنوان قهرمانان بازی، وقت بگذرانید، نکته‌ای که در نسخه‌های پیشین ممکن نبود. مطمئنا دوستداران این بازی از وجود سری‌ جدید این برنامه خشنود خواهند شد.

بازی Guardians of the Galaxy: The Universal Weapon

guardians of galaxyبرپایه موفقیتی که فیلم محافظان کهکشان بدست آورد ارائه شد تا طرفداران این فیلم بتوانند دقایقی را با Star-Lord، Rocket، Gamora، Groot بگذرانند و نهایتا به محافظت از پنچ گونه از سلاح‌های جهانی بپردازند. مبارزات حسی بصری در این بازی به اوج می‌رسانند و لحظاتی جذاب برای شما خلق می‌کنند.

بازی Hill Climb Racing

hill climb racingاین بازی، یک بازی متفاوت و البته اعتیادآور از نوع بازی‌های مسابقه‌ای است که در آن حتی قوانین فیزیک نیز بعضا نقض می‌شوند! با سوارشدن بر خودروهای مختلف و حتی دوچرخه و تانک باید تلاش کنید از مسیرهای دشوار عبور و به مقصد برسید.

بازی Legion of Heroes

legion of heroesاین بازی، تنها بازی تخیلی چندنفره آنلاین است که به طور ویژه برای گوشی‌های هوشمند طراحی شده است و البته داستانی جذاب و عالی دارد. در قالب این بازی می‌توانید به کاوش در دنیای سه‌بعدی تخیلی بپردازید و بیش از ۱۰۰ قهرمان را دورهم گردآوری و در کنار و یا درمقابل دوستان خود به مبارزه بپردازید.

بازی Leo's Fortune

leo's fortuneبازی که در این‌جا شاهد آن هستیم یک بازی ماجراجویی با گرافیک خوب و سبک بازی ساده و البته فریبنده است. اگر به دنبال بازی‌هایی با روند مطلوب و دلچسب هستید، این بازی برای شما طراحی شده است.

بازی Machinarium

machinarium یک بازی ماجراجویی دیگر که شامل معماها، روبات‌ها و البته بازی با طراحی بسیار‌ عالی است.

بازی Meow Meow Star Acres

meow meowبا نامی اینچنینی کاملا واضح است که این بازی، موضوعی به جز گربه‌ها نخواهد داشت، اما بدنیست بدانید که این بازی سبکی آموزنده داشته و در واقع شبیه‌سازی برای درخواست از شما جهت نمایش جزیره به گربه‌ها و البته اداره یک مزرعه است. این بازی برای هر دو دسته کودکان و بزرگ‌سالان، سرگرم‌کننده است.

بازی Reaper

reaperبازی جنگی با کیفیت که هر شخصی با هر ذوق و سلیقه‌ای را جذب می‌کند. می‌توانید به نبرد با دشمنان پرداخته، شخصیت‌های حاضر در بازی را به روز رسانی کنید و البته از میان صدها سلاح، اسلحه مورد علاقه خود را برای نبرد انتخاب کنید.

بازی Rival Knights

rival knights اگر از جمله افرادی هستید که همواره رویای پادشاهی در قرون گذشته را در سر دارند، می‌توانید در این بازی با دشمنان، مبارزه و آن‌ها را به خاک بیفکنید! این بازی به شما این امکان را خواهد داد تا در قالب ظاهر سه‌بعدی با بازیکنانی از سراسر دنیا به نبرد بپردازید.

بازی The Room Two

room twoبازی جذاب که برای طرفداران معماها و موقعیت‌های رازآلود ساخته و پرداخته شده است.

منبع:فارنت

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما