وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 00:05   |   کد مطلب: 8796
پایان مسابقات رزمی دختران دانشگاه‌های آزاد کشور در همدان
مسابقات دختران دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور در دو رشته ورزشی تکواندو و کاراته به کار خود پایان داد.

مسابقات دختران دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور در رشته‌های تکواندو، کاراته، تنیس روی میز، شطرنج و بدمینتون به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در حال برگزاری است، این رقابت‌ها که از 12 مردادماه کار خود را آغاز کرده‌، تاکنون در دو رشته ورزشی تکواندو و کاراته رقابت‌های خود را به پایان رسانده و نفرات برتر هر رشته مشخص شده است.

185 ورزشکار از 18 تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند که در چهار وزن به رقابت پرداختند که در نهایت استان گیلان با سه مدال طلا و یک مدال برنز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

تیم استان البرز با یک طلا و دو برنز به مقام نائب قهرمانی بسنده کرد و استان کرمان و هرمزگان به صورت مشترک مقام سومی را به خود اختصاص دادند، در رشته تکواندو 72 ورزشکار در قالب 13 تیم از استان‌های قزوین، البرز، مازندران، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان، قم، مرکزی، بوشهر، فارس، کرمانشاه، همدان و لرستان در این دوره از رقابت‌ها حضور یافته‌اند.

در رشته تکواندو نیز پس از یک روز رقابت تکواندوکاران نفرات برتر خود را شناختند و این رشته ورزشی نیز به رقابت‌های خود پایان داد؛ در این دوره از مسابقات در وزن منفی 46 کیلوگرم " سما عنایتی " از استان مازندران مدال طلا ، " فاطمه شاکری " از استان البرز مدال نقره  و " فرزانه فرشاد " از استان بوشهر به همراه " محدثه تاج آبادی " از استان مرکزی به مدال برنز دست یافتند.

در وزن منفی 49کیلوگرم " نیان شاه محمدی " از استان کردستان مقام اول، " شیرین طاهری " از استان البرز دوم، " سمیه خان بابایی " از استان قزوین و " مریم بهرامی " از استان کرمانشاه به طور مشترک سوم شدند.

در وزن منفی 53 کیلوگرم " مهرناز عباسی زاده " از استان البرز صاحب گردن آویز طلا، " فرحناز ابراهیمی " از استان قزوین مدال نقره و " مریم هادی پور " از استان مازندران و " زهرا کوهنوردی " از استان فارس بطور مشترک به مدال برنز رسیدند.

در وزن  منفی 57 کیلوگیرم " نگین ذوهابی " از استان آذربایجان غربی به مدال طلا، " پرستو نورمحمدی " از استان قزوین مدال نقره، " زهرا رحیمی " از استان فارس و "شبنم روان بد " از استان بوشهر سوم مشترک شدند.

در وزن منفی 62 کیلوگرم " سارا رحمانی " از استان البرز به مدال طلا ، " سیده مریم میثاقی " از استان مازندران به مدال نقره و " فرانک زمانی " از استان فارس و " فاطمه هاشمی " از استان لرستان سوم مشترک شدند.

در وزن منفی 67 کیلوگرم  نیز، " هانیه سعیدی " از استان مازندران اول، " مریم غیاثی " از استان قزوین دوم ، " حدیثه صفری " از استان همدان و " خدیجه موسوی " از البرز سوم مشترک را از آن خود کردند.

در وزن منفی 73 کیلوگرم " فرزانه طالشی " از استان مازندران مدال طلا ، " مژگان چنگیزی " از استان البرز مدال نقره، " مینا حسین زاده " از استان قزوین و " زهرا رحیمی " از استان مرکزی سوم مشترک شدند.

در وزن مثبت 73کیلوگرم " زرینه مروی " از البرز به مدال طلا و " پریسا زاده مولا " از استان فارس به مدال نقره دست یافتند، " حدیثه لیریایی " از استان لرستان و " فرنوش سرور " نیز از استان مازندران سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

گروه‌های شرکت‌کننده در مسابقات شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون نیز از فردا وارد همدان شده و رقابت‌های خود را از پنج شنبه آغاز می‌کنند، در این دوره از رقابت‌ها رشته شطرنج با 15 تیم، رشته تنیس روی میز با 19 تیم و در رشته بدمینتون با 15 تیم کار خود را دنبال می‌کنند و این رقابت‌ها یک شنبه به کار خود پایان می‌دهند.

افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها ساعت 11 صبح روز جمعه با حضور محمد دادکان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می‌شود.

دیدگاه شما