وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 12:56   |   کد مطلب: 12552
شرکت ۹۰ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی تکواندو نونهالان "جام فجر"
رئیس هیئت تکواندو استان همدان گفت: مسابقات قهرمانی تکواندو نونهالان جام فجر استان همدان با حضور ۹۰ تکواندو کار به میزبانی شهرستان بهار برگزار شد.

به گزارش نافع،به نقل از همدان ورزش ؛احسان قنبری در گفتگو با خبرنگار ما در همدان با اشاره به برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی جام فجر نونهالان در همدان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی تکواندو نونهالان به میزبانی شهرستان بهار با شرکت ۹۰ نفر از تکواندوکاران استان و با نام «جام فجر» برگزار شد.

وی افزود: شهرستان بهار با پنج طلا و یک نقره و مجموع ۶۵ امتیاز مقام اول تیمی را کسب کرد و مریانج با سه طلا چهار نقره و چهار برنز و مجموع ۴۴ امتیاز به مقام دوم تیمی رسید.

رئیس هیئت تکواندو استان همدان با اشاره به سایر نتایج گفت: شهرستان اسدآباد با یک طلا سه نقره و چهار برنز با مجموع ۳۸ امتیاز مقام سوم تیمی را کسب کرد و شهرستان همدان با یک طلا، یک نقره و دو برنز به مقام چهارم تیمی رسید و شهرستان نهاوند با یک نقره مقام پنجم تیمی را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به برترین نفرات این مسابقات بیان کرد: در پایان این دوره از رقابت ها علی کرمی و امیررضا طاووسی به عنوان فنی ترین بازیکن و علیرضا زارعی به عنوان پر امتیازترین بازیکن معرفی شدند.

رئیس هیئت تکواندو استان همدان یادآور شد: حسین همایونی از بهار به عنوان مربی برتر و تیم اسدآباد به عنوان تیم اخلاق این دوره از رقابت ها معرفی شد.

قنبری درباره نفرات برتر اوزان ۱۰ گانه گفت: محمدامین عباسی، علیرضا زارعی، عرفان جلیلی، علی کرمی، آرش فروتن، امیررضا طاووسی، رضا صادقی، محمدرضا نبی زاده، میلاد رمضانی و محمدعلی اسدی نفرات برتر اوزان ۱۰گانه شدند.

رئیس هیئت تکواندو استان همدان با بیان اینکه ۴۰ باشگاه فعال تکواندو در استان همدان وجود دارد، گفت: مجموعه تکواندو کاران استان همدان پنج هزار و ۵۰۰ نفر است که نزدیک به دو هزار نفر آنان را بانوان تشکیل می دهند.

قنبری عنوان کرد: رشته تکواندو در همدان ۶۰ نفر مربی دارد که ۱۵ نفر از آنها مربی خانم هستند و از ۶۵ نفر داور نیز ۱۵ نفر را داوران خانم تشکیل می دهند.

وی با اشاره به فعالیت شهرستان ها در این رشته بیان کرد: در حال حاضر تمامی شهرستان های استان همدان از جمله ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، رزن، فامنین و کبودرآهنگ دارای رئیس هیئت تکواندو هستند و فعالیت دارند.

رئیس هیئت تکواندو استان همدان یادآور شد:  با توجه به سطح بالای تکواندو کشور هیئت تکواندو استان همه ساله به طور معمول جزو ۱۵ استان برتر تکواندو بوده است.

انتهای پیام / 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما