وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 12:31   |   کد مطلب: 8604
ماهیت داعش و استکبار در نبرد امروز غزه بیش از گذشته آشکار شد.

به گزارش نافع، سلطانی صبوردر سخنان خود پیش از خطبه های نماز جمعه شهر رزن در تشریح روند جنایتهای صهیونیستها در غزه و اوضاع منطقه ایجاد داعش و النصره را بدیل سازی برای مقاومت حزب الله و حماس توصیف و ادامه داد:امروز گنبد آهنین مورد ادعای اسرائیل از بین رفته است و برد موشکهای مقاومت به130 کیلومتر می رسد.

وی نتیجه جنگ غزه را بی آبرویی بیشتر داعش و تحکیم دوستی و اتحاد محور مقاومت در منطقه عنوان و افزود:متاسفانه در کشور ما زمانی انسانهای جاهل و معاند شعار نه غزه و نه لبنان سر دادند در حالی که امروز می دانند چه خطایی کرده اند.

وی ادامه داد:در این نبرد ماهیت آمریکا و اسرائیل بیش از پیش روشن شد و همه فهمیدند که چاره کار همانطور که رهبری فرزانه انقلاب فرمودند در از بین رفتن اسرائیل است.

 سلطانی صبور وظیفه نمایندگی مجلس را نظارت بر مسائل کشور و قوه ی مجریه توصیف و افزود: علاقه ای به حضور در مقابل دوربین و ارائه عملکرد نداشته ام اما به دلیل درخواستهای امت حزب الله باید مواردی از پیگیری های مسائل شهرستان را به اطلاع برسانم.

سلطانی آغاز نمایندگی خود در شهرستان را همزمان با کمبود شدید اعتبار و تحریمهای فلج کننده عنوان و ادامه داد: با این وجود هیچ کدام از پروژه های عمرانی شهرستان در این 2 سال متوقف نشده است در حالی که در آغاز حضور ما پروژه ها متوقف بود.وی سپس به ارائه ی آماری از پروژه های عمرانی شهرستان پرداخت.

دیدگاه شما