وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 12:23   |   کد مطلب: 8603
قدس، روز بیداری همه ملت‌های آزاده علیه استکبار جهانی است
مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: روز جهانی قدس روز بیداری امت های مسلمان و همه ملت های آزاده جهان علیه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است.

 حجت الاسلام احد آزادیخواه در جمع هزاران نفری راهپیمایان روز جهانی قدس در شهرستان نهاوند گفت: فلسطین قطعه‌ای از وجود اسلام است و رژیم صهیونیستی نقطه مقابل انسانیت و عامل اصلی انحطاط ملت‌ها و انسان‌هاست و مسلمانان جهان باید بدانند مسئله ای که امروز دامنگیر ملت فلسطین است دامنگیر تمام مسلمانان جهان خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال مردم غزه رمضانی خونین را سپری کردند، اظهار کرد: امروز توسط مردم همیشه در صحنه ایران خصوصا نهاوندی ها فریاد عدالت‌خواهی و آزاداندیشان در سراسر دنیا طنین‌انداز شد.

حجت الاسلام آزادیخواه خاطرنشان کرد: قدس روز بیداری همه ملت‌های آزاده علیه استکبار بین‌الملل بوده و این مهم انزجار از جنایت‌های صهیونیست‌ها را نمایانگر می‌سازد.

وی ادامه داد: احیا اسلام، ایجاد وحدت و انسجام بین مسلمانان جهان و اسلام، فروپاشی سردمداران وابسته به استکبار، حمایت مادی و معنوی از قدس، به نمایش گذاشتن قدرت اسلام و حمایت از حرکت های بیداری اسلامی از دستاوردهای روز قدس است.

حجت الاسلام احد آزادیخواه بیان داشت: رفتار خائنانه برخی سران کشورهای اسلامی از جمله رژیم سعودی باعث بروز چنین وضعیتی در فلسطین شده است و در صورتی که این کشورها در جبهه سیاسی واحدی علیه اشغالگری اسرائیل اقدام می کردند وضعیت به گونه ای دیگر بود.

وی اظهار کرد: مردم سراسر دنیا برای مجامع دروغین حقوق بشری و سازمان ملل تأسف می‌خورند که جنایات ضدبشری صهیونیست ها را بر علیه کودکان و اطفال غزه می بینند و صهیونیست را محکوم نمی کنند.

وی افزود: فاجعه‌ای که به‌رغم پوشش رسانه‌ای گسترده در سراسر جهان که ابعاد و انگیزه‌های آن را بر همگان به خوبی آشکار کرده است؛ اما همچنان جنایت غزه با سکوت مرگبار جوامع بین المللی، نهادهای حامی حقوق بشر و غالب دولت های غربی عربی و حتی با حمایت ویژه برخی از آنان مواجه شده است.

حجت الاسلام آزادی خواه بیان داشت: از بین رفتن رژیم صهیونیستی به معنی از بین رفتن یهود نیست بلکه اعتقاد جمهوری اسلامی ایران به نابودی رژیم و دولت غاصب و نامشروع صهیونیستی است که به جان مسلمانان افتاده است.

وی اظهار کرد: همانگونه که امام خمینی(ره) فرمود اسرائیل باید از بین برود البته نابودی اسرائیل به عنوان تنها راه علاج واقعی، به معنای از بین بردن مردم یهود این منطقه نیست بلکه برای این کار منطقی، ساز و کاری عملی وجود دارد که جمهوری اسلامی آن را در مجامع بین المللی ارائه داده است.

وی گفت: براساس این ساز، مردمی که در این منطقه زندگی می کنند و اهل و متعلق به آنجا هستند در یک رفراندوم حکومت مورد نظر خود را اعلام می کنند و از این طریق، رژیم غاصب و جعلی از بین خواهد رفت.

دیدگاه شما