وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 17:30   |   کد مطلب: 8589
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی:
اسرائیل بزرگترین خطر برای ایجاد امنیت و صلح جهانی است
اسرائیل بزرگترین خطر برای ایجاد امنیت و صلح جهانی است
نماینده مردم تویسرکان با تأکید بر اینکه رژیم جعلی اسرائیل هیچ گونه ماهیت سیاسی، فرهنگی و تاریخی ندارد و تنها با جنایات خود سرزمین قدس را اشغال گر کرده و با توهم واهی خود را دارای سرزمین می داند و باید نابود شود.

محمد مهدی مفتح در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه روز قدس در مصلی امام خمینی(ره) تویسرکان، ضمن قدردانی و تشکر از حضور پررنگ مردم شریف و روزه دار شهرستان تویسرکان در راهپیمایی این روز، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) همیشه دغدغه مسلمین و جهان اسلام و حمایت از مستضعفین جهان را داشتند و بر همین اساس ایشان با تدبیر و دوراندیشی، آخرین هفته ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری نمودند.

وی روز قدس را سنبل اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان در برابر توطئه های استکبار و کشورهای مزدور دانست و افزود: روز قدس نماد وحدت و همبستگی کل مسلمانان جهان در مقابل رژیم غاصب صهونیستی است.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت با تأکید بر این که تاریخ شاهد ظلم رژیم صهیونیستی و سکوت سران فاسد عرب در برابر مظلومیت ملت فلسطین است، این حضور پر رنگ ملت شریف ایران و مسلمانان جهان در راهپیمای روز قدس را پاسخ دندان شکنی به مزدوران اسرائیلی غاصب دانست.

مفتح انتخاب آخرین جمعه از روزهای ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی به لحاظ ظرف زمانی و با توجه به روزه‌دار بودن راهپیمایان، اهمیت ویژه‌‌‌ ای دارد.

وی افزود: روز قدس روز اعلام خطر از ناحیه صهیونیسم است که متوجه جهان اسلام و مقدسات آن می باشد و باید به خوبی جنایت اسرائیل در این روز، برای همگان تعریف و یادآوری شود.

نماینده مردم تویسرکان با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل هیچ گونه ماهیت سیاسی، فرهنگی و تاریخی ندارد و تنها با جنایات خود و حمایت آمریکا و مستکبرین جهان سرزمین قدس را اشغال گر کرده است و با توهم واهی خود را دارای سرزمین می داند و باید نابود شود.

مفتح به جنایات رژیم اشغالگر قدس طی ۶۶ سال گذشته اشاره کرد و افزود: صهیونیست غاصب با تفکری نژادپرستانه بدون پایبندی به حقوق بین اللملی و با انجام اعمال ضد انسانی، وحشی گرانه و روحیه جنایتکاری، صلح و امنیت جهانی را به خطر انداخته است.

وی با جنایات اخیر غاصبان سرزمین قدس در نوازه غزه نیز اشاره و ابراز کرد: در ۶ سال اخیر نوار غزه سه مرحله زیر آتش توپ و تانک و هواپیماهای جنگنده اسرائیلی قرار گرفته و تعداد بسیاری از زن و کودک، گیر و جوان به شهادت رسیدند.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت عنوان کرد: بی تردید صهیونیست ها در توهم پوچی به سر می برند و حمایت غیرمقعولانه حکومت های عربی و و سکوت مجامع بین اللملی نیز نمی تواند آن را حفظ کند بلکه به زودی مقاومت پیروز شده و اسرائیل غاصب نابود می شود.

مفتح در ادامه با گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین و شهدای مرصاد افزود: شهرستان تویسرکان ۳۸ شهید در عملیات مرصاد و در دفاع از اسلام، انقلاب و ترویج روحیه استکبارستیزی تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

دیدگاه شما