وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 13:49   |   کد مطلب: 8582
رژیم صهیونیستی به اصول اخلاقی و انسانی پایبند نیست
فرماندار ویژه ملایر گفت: رژیم گرگ صفت صهیونیستی به هیچ یک از اصول اخلاقی و انسانی پایبند نبوده و شیوه ای ددمنشانه را دنبال می کند.

مصطفی آزادبخت در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری نافع با اشاره به روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس که با ابتکار امام خمینی(ره) و تأیید مقام معظم رهبری برای پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و اعتراض شدید ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی نامگذاری شده است محور و معیاری برای تمام مسلمانان و آزادگان جهان است.

وی با اشاره به اینکه در این روز در این روز علاوه بر مسلمانان تمامی آزادگاه جهان نیز باید انزجار و نفرت خود را نسبت به ر‍ژیم جعلی و غاصب صهیونیستی اعلام کنند،‌ افزود: رژیم گرگ صفت صهیونیستی به هیچ یک از اصول اخلاقی پایبند نبوده و شیوه ای ددمنشانه را دنبال می کند.

فرماندار ویژه ملایر به خونخواری و بی رحمی ر‍ژیم صهیونیستی اشاره و ابراز کرد:‌به طور قطع مردم مسلمان و آزاده ایران اسلامی در نقاط مختلف کشور بهندای امام و رهبری لبیک گفته و با حضوری جدی و همه جانبه و دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و رسالت انقلابی و انسانی خود را با پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و اعلان نفرت و انزجار از ر‍ژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌کنند.

دیدگاه شما