وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 31 تير 1393 ساعت 10:49   |   کد مطلب: 8532
توانمندی همدان در رقابت های فوتبال زیر14 سال را به نمایش گذاریم
مجموعه مدیریتی استان میزبان شایسته ای برای رقابت های فوتبال زیر 14 ساله های آسیا خواهد بود و می خواهیم توانمندی های پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین را برای میهمانان خارجی این مسابقات به نمایش بگذاریم.

به گزارش نافع، محمدناصر نیکبخت درسرکشی ازورزشگاه شهید حاجی بابایی شهر مریانج جهت میزبانیدر رقابت های فوتبال زیر14سال گفت: همدان با داشتن بهترین امکانات و زیرساخت های ورزشی ظرفیت های لازم را برای میزبانی رویدادهای بین المللی فراهم ساخته و این فدراسیون ها هستند که باید از این پتانسیل موجود استفاده لازم را داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این بازدید با اشاره به روند آماده سازی ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج گفت: این ورزشگاه طبق برنامه در حال آماده سازی است و زمین چمن به صورت کامل بازسازی و ترمیم شد ضمن اینکه اتاق سرویس رختکن تیم ها نیز تجهیز شد.

سیدˈعبدی افتخاریˈ افزود: نمایندگان فدراسیون دو نوبت طی ماه جاری از روند آماده سازی ورزشگاه بازدید و از روند کار رضایت داشتند و قرار است که بازهم از آن بازدید داشته باشند.

وی با اشاره به جایگاه اسکان اردوی تیم ملی فوتبال زیر14 سال کشورمان گفت: ما مهمانسرای تازه تاسیس مجموعه شهید حاجی بابایی مریانج را برای اسکان تیم ها در نظر گرفته ایم که بسیار مجهز است.

مجموعه ورزشی مریانج که به نام سردار شهید حاجی بابایی از سرداران بزرگ جنگ تحمیلی مزین شده، شامل ورزشگاه 10 هزار نفری با تمامی تجهیزات مدرن فوتبال ، خوابگاه، استخر سرپوشیده، سالن کشتی و سالن چند منظوره است.

دیدگاه شما