وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 30 تير 1393 ساعت 11:12   |   کد مطلب: 8516
راهپیمایی روز قدس، برای مقابله با دشمن مشترک مسلمانان است
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا گفت: روز قدس روز فراموش کردن رنج‌ها و یکرنگ شدن برای مقابله با دشمن مشترک جدی و وحشی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی گفت: روز قدس روز اعتراض به تشکیل یک رژیم غاصب و جعلی در قلب جهان اسلام است، این رژیم استعماری مجموعه‌ای خطرناک با امکانات فراوان درجهان اسلام است.

وی ادامه داد: در ماه رمضان و آخرین جمعه ماه رمضان یک فرصت عمومی برای همه مسلمانان در تمامی آزادگان جهان است که به این رفتار خلاف اخلاق و عرف اعتراض کنند.

وی با اشاره به حساسیت‌های روز قدس گفت: با توجه به اینکه اسرائیل دشمن مشترک همه مسلمانان به شمار می‌رود در این روز اختلاف بین مسلمانان کمرنگ می‌شود و درگیری بین احزاب که مسلمانان از آن رنج می‌برند به فراموشی سپرده می‌شود.

رستمی تصریح کرد: روز قدس روز فراموش کردن رنج‌ها و یکرنگ شدن برای مقابله با دشمن مشترک جدی و وحشی است.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه بوعلی با اشاره به تحولات جهان اسلام و وقایع رخ داده درغزه و فلسطین اظهارکرد: یکی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد روز قدس امسال تحولات جهان اسلام است که غزه و فلسطین زیربمباران و محاصره و حمله و کینه توزی غرب و نهادهای بین المللی و اعراب مسلمان خائن به فلسطین است.

وی با اشاره به اینکه فرقه داعش و القاعده به جان مسلمان افتاده‌اند، تصریح کرد: روز قدس فرصتی برای تکان خوردن جهان اسلام است.

رستمی خاطرنشان کرد: روز قدس روزی ویژه با فریاد اتحاد و یکدلی با فلسطین است که رسالت مسلمانان و مومنان در این روز بیشتر از پیش است تا این عمل عبادی و سیاسی ارزشمند انجام شود.

منبع: فارس

دیدگاه شما