وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 27 تير 1393 ساعت 09:58   |   کد مطلب: 8488
حمایت مالی فولاد ویان از تیم پاس همدان
استاندارهمدان گفت: فولاد ویان امسال پاس را حمایت می کند و مابقی بودجه تیم که بین سه تا چهار میلیاردتومان تعیین شده است نیز به لطف مردم و همکاری واحدهای تولیدی و با هدف رسیدن به لیگ برتر تامین می شود.

به گزارش نافع، محمدناصر نیکبخت در جمع خبرنگاران گفت:از امسال که مسوولیت باشگاه پاس را عهده گرفته ام تاکید بر این است که ابتدا حساب ها و بدهی های فصول گذشته تیم جدا شود و از همین حالا مدیریت جدید تیم نیز تمامی مسایل مالی را واضح، شفاف و قابل رویت در اختیار هیات مدیره قرار دهد.

وی درباره حضورش در راس هیات مدیره باشگاه پاس گفت: طبق اساسنامه باشگاه استاندار رییس هیات مدیره است اما در مجموع اگر ضرورت داشته باشد می مانم و اگر هم به این نتیجه برسیم که نیازی به کمک نباشد از بدنه هیات مدیره جدا خواهم شد.

وی با تاکید براینکه خواسته همه دوستداران پاس بازگشت تیم به لیگ برتر است، تصریح کرد: البته برای رسیدن به این خواسته هرگز با بهرام یدی مدیرعامل باشگاه شرط نگذاشته ام اما هدف و انتظار همه مجموعه تیم و مردم رسیدن به لیگ برتر است.

وی گفت: مدیرعامل جدید باشگاه پاس همدان فردی بومی است که این ملاک خواسته مردم همدان بود، عشق و علاقه وافر به فوتبال دارد و اطمینان دارم کسی که می تواند یک تیم خصوصی را اداره کند در تیم پاس هم توان و تاثیر لازم را خواهد داشت.

وی اضافه کرد: سقوط فصل گذشته تیم الوند همدان از لیگ دسته یک در زمان مدیرعاملی ˈبهرام یدیˈ دلیلی بر ناتوانی او نیست و مطمئن باشید اگر در بازی های پایانی تیم پاس هم حمایت مستقیم از بازیکنان و مربیان به لحاظ مالی و معنوی نداشتم هم این تیم حالا در لیگ دسته دو بازی می کرد.

استاندار همدان درباره نشست اخیر خود با ˈداوود مهابادیˈ سرمربی جدید پاس گفت: از مربی تیم درخواست داشته ام که به بومی های توانمند فوتبال همدان نیز توجه داشته باشد البته نه اینکه از همان ابتدای مسابقات به عنوان نفرات اصلی بازی کنند بلکه در طول فصل مورد استفاده قرار گیرند.

وی اقدام اخیر باشگاه پاس همدان مبنی بر حضور در شهرستان ها برای بررسی شرایط بازیکنان مستعد و نیز راه اندازی تیم ها در شهرهای فوتبال خیز این استان تحت عنوان پاس را تحسین برانگیز خواهند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید برای لیگ برتر شدن پاس تلاش کنیم، گفت: این هدف دور از دسترس نیست و با همدلی و اتحاد همه دست اندرکاران و دلسوزان تیم می توانیم به این خواسته مردم برسیم.

تیم پاس همدان در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

دیدگاه شما