وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 23 تير 1393 ساعت 10:06   |   کد مطلب: 8286
 در توزیع اعتبارات استانی ۲۶ درصد اعتبار به قهاوند اختصاص یافته
فرماندار همدان گفت: در توزیع اعتبارات استانی حدود 26 درصد اعتبار به قهاوند اختصاص یافته و قرار است این اعتبارات در بخش آب، راه و بهسازی هزینه شود.

علی تعالی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه بخشدار قهاوند گفت: در مدیریت شهرستان، امسال توجه ویژه‌ای به مناطق محروم شده است، به‌طوری که در توزیع اعتبارات به برخی روستاها که از قلم افتاده بودند از محل اعتبارات استانی و تملک دارایی‌ها یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان دیگر نیز اختصاص داده شد.

وی اظهار کرد: در توزیع اعتبارات استانی حدود ۲۶ درصد اعتبار به قهاوند اختصاص یافته و قرار است این اعتبارات در بخش آب، راه و بهسازی هزینه شود.

تعالی با بیان اینکه دولت اهمیت زیادی به بخش‌های محروم قائل است، خاطرنشان کرد: تغییر مدیریت در بخش‌ها به دلیل ضعف مدیر قبلی نیست بلکه این تغییرات طبیعی بوده و اثرات بسیار خوبی در توسعه و عمران مناطق خواهد داشت. در تغییر مدیریت بخش‌ها مطالعات زیادی انجام گرفته و سعی شده در جابجایی‌ها نیروی جدیدی که منصوب می‌شود فردی باشد که بتواند تغییرات و مدیریت بهتری در حوزه خود اعمال کند.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات کافی در حوزه‌ی مدیریت، منشاء برنامه‌ریزی خوب است، اضافه کرد: در مطالعه سوابق، فردی که در منطقه‌ای می‌خواهد مدیریت کند باید اطلاعات و اشراف کافی از منطقه مورد نظر داشته باشد که این امر می‌تواند برنامه‌ریزی خوبی را به دنبال داشته باشد.

تعالی گفت: بخشدار جدید از گزینه‌هایی بود که بررسی‌های مختلفی در چند ماه درباره او انجام گرفت و سوابق درخشان او در منطقه باعث این انتصاب شد. امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده افزایش اعتبار داشته و در توسعه منطقه موثر باشیم.

دیدگاه شما