وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 22 تير 1393 ساعت 09:49   |   کد مطلب: 8269
دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۳۰ دقیقه
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: با اقدام به موقع پلیس، قاتل در مدت زمان کمتر از 30 دقیقه شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ شعبان ترک نیا درباره درگیری روز پنج شنبه در روستای حرم آباد ملایر اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‎های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در بین چند نفر از اهالی روستای حرم آباد ملایر، اکیپ‎های کلانتری ۱۱ بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی انجام شده مشخص شد که درگیری بین چهار نفر رخ داده است، افزود: در این درگیری مسلحانه، دو نفر مجروح شدند که بلافاصله به بیمارستان غرضی ملایر منتقل که بر اثر جراحات زیاد، یکی از مجروحان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: با اقدام به موقع پلیس، قاتل در مدت زمان کمتر از ۳۰ دقیقه شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی ابراز کرد: بی توجهی طرف‎های نزاع کننده برای حل منطقی مشکل، عدم خویشتن داری و سعه صدر و عدم استفاده از راه‎کارهای قانونی برای رفع مشکل از دلایل این واقعه بوده است.

این در حالیست که قاتل دستگیر شده علت درگیری مسلحانه را اختلاف نظر بر تصاحب املاک و زمین عنوان کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر نیز در گفت وگو با خبرنگار ما درباره وضعیت مجروح دیگر اظهار کرد: دیگر مجروح این درگیری از ناحیه فک و صورت و چشم براثر شلیک گلوله آسیب دیده است.

رضا طهماسبی افزود: این مجروح برای جراحی فک به بیمارستان بعثت همدان اعزام شده است و برای آسیب دیدگی از ناحیه چشم نیز نیاز است که به یکی از بیمارستان‎های فوق تخصص چشم در تهران اعزام شود.

یک منبع آگاه نیز به خبرنگار ما گفت: مقتول یکی از اشرار روستای حرم آباد بوده است که تاکنون شرارت‎های زیادی انجام داده، اما این بار شرارت او گریبان‌گیر خودش شد.

دیدگاه شما