وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 19 تير 1393 ساعت 10:47   |   کد مطلب: 8235
همدان مهیای برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 14 سال آسیا
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت:مسابقات فوتبال پسران قهرمانی زیر 14 سال آسیا از روز جمعه سیزدهم مردادماه سال جاری با دیدار تیم های ایران و تیمور شرقی آغاز می شود.

به گزارش نافع، سیدعبدی افتخاری در دیدار با نمایندگان فدراسیون فوتبال کشور در همدان افزود: هتل های محل استقرار میهمانان، ورزشگاه های شهدای قدس، شهید مفتح، شهید حاجی بابایی، کارگران، الوند، سالن کنفرانس و سالن آکادمی باشگاه شهرداری برای برگزاری این رویداد مهم آماده سازی شده اند.

وی اضافه کرد: همدان در گذشته نیز سابقه میزبانی مسابقات فوتبال زیر 14 ساله های جنوب غرب آسیا را داشته است و اکنون این رقابت ها در مرحله نهایی و با حضور تیم های قدرتمند برگزار می شود.

افتخاری با اشاره به تشکیل کمیته های مختلف با هدف برگزاری کیفی و مطلوب این پیکارها گفت: همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و یکی از قطب های گردشگری از هم اکنون تدارک ویژه ای برای پذیرایی و میهمانوازی از تیم های آسیایی حاضر در مسابقات داشته است و می خواهیم روزهای به یادماندنی را برای میهمانان رقم بزنیم.

وی افزود: خوشبختانه استاندار همدان حمایت های همه جانبه از برگزاری این رقابت ها داشته است و برای فراهم سازی زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری کمک های لازم صورت گرفت.

وی یادآور شد: برگزاری هرچه مطلوب تر این رقابت ها برای فوتبال همدان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بناداریم با میزبانی شایسته، در آینده دیدارهای مهم آسیایی را در همدان درخواست کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان بیان کرد: همدان میزبان شایسته ای برای این دوره از مسابقات خواهد بود و می خواهیم با برگزاری مطلوب این رقابت ها، AFC را متقاعد برای برگزاری مسابقات مهمتر کنیم.

نمایندگان فدراسیون ضمن بازدید از امکانات برگزاری این رقابت ها، رضایتمندی خود را از آماده سازی ورزشگاه ها، محل اسکان و سایر زیرساخت ها اعلام کردند.

براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقات فوتبال پسران قهرمانی زیر 14 سال آسیا از روز جمعه سیزدهم مردادماه سال جاری و از ساعت 16 با دیدار تیم های ایران و تیمور شرقی در ورزشگاه شهید حاج بابایی شهر مریانج همدان آغاز خواهد شد.

هشت تیم به عنوان سرگروه های مناطق هشت گانه در این رقابت ها حضوردارند و ایران با تیم های کره شمالی، عربستان و تیمور شرقی همگروه است.

در گروه دیگر تیم های کره جنوبی، استرالیا، عراق و تایلند حضور دارند.

دیدگاه شما