وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 18 تير 1393 ساعت 11:21   |   کد مطلب: 8224
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت:آمریکا و اسرائیل با لباس دین قصد نفوذ بر ایمان و عقیده مسلمانان را دارند.

ماموستا ملا محمد محمدی در آیین معارفه دادستان ویژه روحانیت غرب کشور در همدان افزود: روحانیون این مرز مقدس هیچگاه تحت تاثیر این هجمه های ویرانگر قرار نمی گیرند و همواره در مسیر عقلانیت با تبعیت از توصیه های رهبر فرزانه انقلاب و با هوشیاری و بصیرت به دفاع از این نظام مقدس و ملت شریف ایران می پردازند.

در چنینی شرایطی روحانیون باید تمامی تلاششان حفظ جایگاه و کرامت انسانی باشد چون اگر آنان به این جایگاه تمکین نکنند جامعه بر مصلحت خود واقف نمی شود.

وی هشدار داد: این تحرکات بدان معناست که جنگنده های کفر و الحاد با جنگ افزار تشکیک و فرماندهی اراده شیطان با لباس دین مورد تایید آمریکا و اسرائیل قصد نفوذ بر ایمان و عقیده مسلمانان را دارند و برای دست یافتن به این هدف عبور از هر حریم و مرزی را برای خود جایز می دانند. 

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تاکید کرد: این افراد گویا آیاتی که پیامبر (ص) را منادی صلح، وحدت و برادری نامیده است نمی بینند و حریصانه تفاسیر خود را که منادی جنگ، تفرقه، ناامنی و برادرکشی است به نام اسلام و پیامبر ترویج می دهند.

وی بیان کرد: این قشر از روحانیون یک روز دیگران را کافر رافضی و روز دیگر افراد مفسد فی الارض می نامند؛ یک روز حکم به قتل و کشتار خونریزی داده و روز دیگر حکم بر مالکیت ناموس، اموال و جان مردم می دهند!

 

دیدگاه شما