وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 15 تير 1393 ساعت 11:34   |   کد مطلب: 8171
مدير آموزش و پرورش تويسركان خبر داد:
برگزاری ۳۳ محفل قرآن دانش آموزی در تویسرکان
برگزاری ۳۳ محفل قرآن دانش آموزی در تویسرکان
مدیر آموزش و پرورش تویسرکان از برگزاری 33 محفل قرآن دانش آموزی در سطح مساجد این شهرستان از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

جواد اسدبیگی با اشاره به اینکه تلاوت قرآن کریم در روزهای ماه مبارک رمضان در مساجد سطح شهرستان هر روز برگزار است، اظهار کرد: انس با کلام نور در سنین پایه، انسان را به مسیر درست از زندگی راهنمایی می‌کند.

وی با بیان اینکه آشنایی با قرآن روح و جسم را به زیبایی طهارت می‌بخشد، ابراز کرد: تربیت و تعلیم دانش‌آموزان در محضر کلام وحی، منجر به شکل‌گیری اندیشه درست در برنامه‌ آینده دانش‌آموز می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان افزود: به‌ کار بردن دستورات قرآن و بهره‌گیری از آیات کلام الهی حرکت موثری برای تقویت بعد معنوی جامعه به شمار می‌رود.

اسدبیگی با تأکید بر این نکته که رمضان ماه تزکیه و تهذیب است، خاطرنشان کرد: بهترین عمل در ماه مبارک رمضان را قرائت قرآن و مهم‌ترین عامل تربیتی روزه، تقویت اراده است.

وی ابراز کرد: با همت واحد قرآن آموزش و پرورش در روزهای ماه مبارک رمضان چهار پایگاه قرآنی در سطح مدارس برای آموزش قرآن فعال است.

مدیرآموزش وپرورش گفت: پایگاه‌های قرآنی ویژه دانش‌آموزان به منظور غنی کردن اوقات فراغت حفظ، تجوید و قرائت قرآن را آموزش می‌دهد.

اسدبیگی به اهمیت نقش نسل جوان در گسترش فرهنگ دینی و قرآنی پرداخت و افزود: این قشر از جامعه می‌توانند در ترویج بیشتر فرهنگ قرآنی در بین شهروندان و همسالان خود نقش به‌سزایی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تنها راه نجات ملتها ورسیدن به رستگاری راانس باقرآن وعمل به دستورات این معجزه جاوید تاریخ بشریت دانست.

مدیرآموزش وپرورش شهرستان تویسرکان ماه مبارک رمضان را ماه نزول رحمت و مغفرت دانست و از جوانان و نوجوانان خواست این فرصت را مغتنم شمرده و با حضوری فعال و با نشاط در محافل قرآنی از فیوضات این ماه پربرکت نهایت استفاده ببرند.

دیدگاه شما