وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 23 تير 1393 ساعت 20:21   |   کد مطلب: 8300
حاج احمد دباغ و مهدی فروغی میهمانان ویژه محفل انس با قرآن کریم بخش جوکار
مدیر آموزش و پرورش جوکار گفت: مهدی فروغی و حافظ و قاری روشندل کل قرآن کریم،حاج احمد دباغ میهمانان ویژه سومین محفل انس با قرآن کریم در جوکار هستند.

به گزارش نافع، محمدرضا سوری با اشاره به برگزاری سومین محفل قرآنی آموزش و پرورش جوکار اظهار کرد: سومین محفل انس با قرآن کریم روز سه شنبه ۲۴ خردادماه ساعت ۱۸ در مسجد جامع روستای حسین‎آباد بخش جوکار برگزار می شود.

وی افزود: این محفل با حضور دانش آموزان، اعضای حلقه‎های صالحین پایگاه‎های مقاومت و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش جوکار از حضور دو تن از قاریان و حافظان ملی در این محفل خبر داد و گفت: مهدی فروغی و حافظ و قاری روشندل کل قرآن کریم،حاج احمد دباغ میهمانان ویژه این محفل قرآنی هستند.

وی با اشاره به میزبانی آموزش و پرورش جوکار از ۶۰ طلبه از سراسر کشور خبر داد و ابراز کرد: این طلاب از نقاط مختلف کشور برای شرکت در طرح حفظ پنج جزء تا کل قرآن کریم در یکی از مدارس روستای حسین آباد مستقر شده اند.

سوری با بیان اینکه این طرح با همکاری حوزه علمیه ملایر برگزار می شود، بیان کرد: این طلاب به مدت ۴۵ روز در جوکار مستقر بوده و از وجود این افراد در مساجد و پایگاه‎ها و سایر برنامه‎ها نیز استفاده می شود.

دیدگاه شما