وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 13 تير 1393 ساعت 18:27   |   کد مطلب: 8139
حضور رهبری در هر استانی سبب دمیدن روح تازه ای به کالبد جامعه می شود
امام جمعه تویسرکان گفت: از برکات سفر رهبری به استان همدان ایجاد و تداوم وحدت، امید و نشاط در جامعه است که سبب دمیده شدن روح تازه ای به استان شد.

حجت الاسلام مرتضی موحدی در گفت و گو با خبرنگار نافع در تویسرکان، ضمن گرامی‌داشت سالروز دهمین سال سفر مقام معظم رهبری به استان همدان، اظهار کرد: سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در ۱۵ تیرماه سال ۸۳ برکات مادی و معنوی بسیاری را برای استان همدان درپی داشت که از این میان برکات معنوی بیش از پیش جلوه گری می کند.

وی با تأکید بر اینکه اصولا سفرهای مقام معظم رهبری در هر استانی منشأ خیرات و برکات بسیاری برای آن استان می شود، افزود: در حین سفر ایشان وحدت، همدلی، شور و نشاط مستمر و خاصی در بین مردم آن استان شکل می گیرد.

امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: با سفر رهبری علاوه بر دمیدن روح تازه ای به کالبد جامعه، امید و پویایی و معنویتی از الهی نیز در جامعه حکم فرما می شود.

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه توجه به معنویات، ولایت، امام زمان (عج) و اولیاء الله در سفرهای رهبری موج می زند، افزود: در حقیقت این حضور تاریخی برگ زرینی در تاریخ استان همدان است رشد و توسعه معنوی و مادی استان را به دنبال داشت.

وی استقبال بی نظیر و با شکوه مردم همدان از مقام معظم رهبری را نشان دهنده عشق و اردات خاص آحاد مردم به ولایت، نظام و رهبری دانست و ابراز کرد: این گونه استقبال ها از سوی عموم مردم جامعه پیوند مستحکم مردم و ولایت را برای همگان بیش از پیش روشن می سازد.

دیدگاه شما