وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 13 تير 1393 ساعت 17:15   |   کد مطلب: 8135
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:
ابعاد مختلف سفر رهبری برای مردم بازگو شود
ابعاد مختلف سفر رهبری برای مردم بازگو شود
سفر مقام معظم رهبری به همدان در 15 تیر 83 خیر و برکت فراوانی برای استان به ارمغان آورد و باید ابعاد مختلف این سفر برای مردم بازگو شود.

به گزارش نافع، نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان این مطلب گفت: اگر مردم از برکات واقعی این سفر مطلع شوند؛ در مرحله نخست شکرگزار پروردگار متعال شده و در مرحله بعد قدردان نعمت ولایت خواهند شد.

آیت‌ا... غیاث‌الدین‌طه محمدی با اشاره به برکات معنوی این سفر بزرگ تصریح کرد: زیارت مقام عظمای ولایت، موهبت بزرگی است که نصیب مردم همدان شد و هرگز خاطره آن روز را فراموش نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اهداف سفر سال 83 رهبر معظم انقلاب به همدان بیان کرد: ایشان ولی امر امت اسلام بوده و بر همه مسلمانان ولایت دارند؛ همه آحاد امت را به اندازه فرزندان خود دوست داشته و به سرنوشت تک‌تک آن‌ها توجه دارند.

آیت‌ا... محمدی ادامه داد: حضرت آقا دیدار با مردم در استان‌ها را بر خود واجب دانسته و آن را یک تکلیف الهی می‌شمارند و در فرصت‌های مناسب به استان‌ها سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم همدان افتخار زیارت مقام عظمای ولایت در شهر خود را دارند؛ اعلام کرد: مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان علاقه‌مندند تا بار دیگر پذیرای قدوم مبارک مقام رهبر معظم انقلاب باشند.

آیت‌ا... محمدی با اشاره به پیشرفت کشور در همه عرصه‌ها اظهارداشت: این همه سازندگی که در کشور صورت گرفته به برکت تشکیل نظام جمهوری اسلامی و رهبری  و حاکمیت ولایت الهی است و پیش از انقلاب و در دوران طاغوت از این کارها اثری نبود.

دیدگاه شما