وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 11 تير 1393 ساعت 15:14   |   کد مطلب: 8060
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با بیان اینکه طرح «ضیافت الهی» ویژه ماه مبارک رمضان در 2100 امامزاده و بقعه متبرکه کشور در حال اجراست، از ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن کریم در 1723 امامزاده خبرداد.

به گزارش نافع به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی با اشاره به سرفصل های اصلی طرح «ضیافت الهی» افزود : حضور روحانیون در امامزادگان از سرفصل های این طرح است که در این زمینه چهار هزار مبلغ از حوزه علمیه قم و حوزه های علمیه استان ها در این طرح مشارکت دارند و سخنرانی، گفتمان های دینی ، پاسخ گویی به سوالات شرعی و حضور در خیمه های معرفت از جمله برنامه های روحانیون اعزامی است.

حجت الاسلام شرفخانی با اعلام اینکه در 1200 امامزاده و بقعه متبرکه کشور با حضور مفسران و خطبا ، جلسه تفسیر قرآن برگزار می شود، گفت : بصورت ویژه امسال در طرح «ضیافت الهی» ، تفسیر سوره حجرات پیش بینی شده است که دارای موضوعات سبک زندگی دینی است و برای اجرای این طرح نیز کتابی چاپ شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های قرآنی ویژه ای در قالب این طرح در امامزادگان اجرا می شود ، تصریح کرد : در 1723 بقعه متبرکه امسال ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن کریم در حال اجراست و در برخی امامزادگان شاخص این مراسم بصورت استانی و بعضا ملی پخش زنده می شود.

حجت الاسلام شرفخانی ادامه داد: مراسم ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن در سال های اخیر با استقبال مردم مواجه شده است و امسال بنا داریم قبل از شروع تلاوت ها پیام آیاتی که قرائت خواهد شد را بصورت کوتاه به مردم ارائه کنیم.

دیدگاه شما