وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 23 دى 1393 ساعت 16:41   |   کد مطلب: 12128
اسامی راه یافتگان استان همدان به مسابقات کشوری قرآن اعلام شد
اسامی برگزیدگان استانی سی‌ و هفتمین دوره مسابقات قرآن استان همدان در گروه بانوان و آقایان و در بخش‌های شکوفه‌ ها و بزرگسالان که به مسابقات کشوری قرآن اوقاف راه یافتند، اعلام شد.

به گزارش نافع، سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن استان همدان از شنبه، 13 دی در دو گروه بانوان و آقایان و در بخش ‌های زیر 16 سال و بالای 16 سال به مدت یک هفته در تالار معلم همدان برگزار شد.

برگزیدگان بخش آقایان:

در مقطع بزرگسال بالای 16 سال از شهرستان همدان حمیدرضا شکری در رشته اذان، مسعود صفری در رشته ابتهال، در رشته تواشیح گروه سید‌ الاحرار، مهرزاد نجفی در رشته حفظ کل، سجاد قره باغی در رشته حفظ 20 جزء، رضا بهرامی همدان در رشته قرائت، مجید شمخانی در رشته ترتیل به مسابقات کشوری اوقاف راه یافتند.

همچنین در مقطع شکو فه‌ ها زیر 16 سال از شهرستان همدان علی ترکاشوند در رشته اذان، محمد حسین نجفی در رشته حفظ کل قرآن کریم، پارسا قربانی در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم، امیر‌حسین مهری در رشته قرائت، امیر احمد وثاقتی در رشته ترتیل برگزیده مسابقات استانی قرآن اوقاف شدند که به مسابقات کشوری راه یافتند.

برگزیدگان بخش بانوان:

در مقطع بزرگسال بالای 16 سال از شهرستان نهاوند گروه تواشیح آل‌ یاسین خواهران، فاطمه عابدی در رشته حفظ کل قرآن کریم، افسانه رضا تبار از شهرستان ملایر در رشته قرائت، فاطمه طاهر‌ ونداز شهرستان اسد ‌آباد در رشته قرائت و معصومه اصلانی از شهرستان ملایر در رشته ترتیل به این دوره از مسابقات راه یافتند.

همچنین در مقطع شکو فه‌ ها بانوان زیر 16 سال از شهرستان همدان مبینا حسین ‌پور و فاطمه زارعی در رشته حفظ 20 جزء‌، رویا میرزا خان ‌پور در رشته حفظ 20 جزء و محدثه سوری در رشته ترتیل از شهرستان نهاوند برگزیدگان این دوره از مسابقات هستند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما