وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 11 تير 1393 ساعت 09:55   |   کد مطلب: 8046
فرمانده نیروی انتظامی ملایر گفت: 3 هزار و ۴۷۷ دیش ماهواره و ال ای دی در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

سرهنگ شعبان ترک‌نیا با بیان اینکه پیشگیری و کار فرهنگی در ناجا اولویت دارد اظهار داشت: در این خصوص دو جلسه با حضور سردار در ملایر تشکیل شده است. همچنین در بحث مواد مخدر بویژه صنعتی مانند شیشه که در بین دانش‌آموزان رواج یافته است، وارد شدیم و در مرحله هم اندیشی در کمیسیون فرهنگی شورای شهر است تا مصوبات به ناجا منعکس می‌شود.

وی از برگزاری طرح برخورد شدید با روزه خواری در سطح شهر خبرداد و گفت: در سطح شهر برای جمع‌آوری روزه‌خواران اقدام خواهد شد که هر روزه‌خوار ۳۵ ضربه شلاق تعزیری دارد.

ترک‌نیا همچنین خواستار استفاده از دستگاه‌های دیجیتال در روستاها شد تا از استفاده ماهواره در روستاهابرای تماشای شبکه‌های استانی کاهش یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ملایر نیز خواستار دیدگاه تشویقی در خصوص جوانان شد و گفت: باید ریشه‌یابی مسائل را از درون خود آغاز کنیم و از دیدگاه تنبیهی دوری کنیم. ضمن اینکه باید چتر حمایتی مسولین و همه ارگان‌ها در جامعه بیشتر شود.

داریوش جاوید از برگزاری غرفه نمایشگاه قرآن کریم دانشگاه ملایر در نمایشگاه قرآن کریم کشوری خبر داد و اظهار داشت: از میان ۴۷۲ واحد و مرکز نمایندگی دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد ملایر در نمایشگاه قرآن کریم غرفه دارد و در یازدهم رمضان جشن بزرگ قران با حضور قاریان بین‌المللی و محوریت شهرستان ملایر در نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی از حضور ۱۴۹ درصدی شرکت‌کنندگان دانشگاه آزاد در مسابقات قرآنی عترت خبر داد و گفت: درصدد هستیم دانشگاه آزاد را به عنوان پایتخت فرهنگی ایران معرفی کنیم که نیاز به حمایت داریم.

محمود مصباح رئیس اداره ارشاد ملایر نیز از برگزاری ۵۴ برنامه در ماه رمضان در شهرستان خبر داد و گفت: ۲۸ مورد مراسم ختم قران کریم در موسسات قرانی و کانون‌های فرهنگی هنری، هفت مورد محفل انس با قران، چهار جلسه آموزش حفظ، روخوانی و روان‌خوانی، برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی، برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب با ۵۰ تا ۶۰ درصد تخفیف، برگزاری مراسم افطار، اجرای طرح تلاوت نور در کلیه مساجد شهرو روستا و برگزاری اردوهای قرانی ازجمله اقدامات در دست اجرا است.

دیدگاه شما