وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 10 تير 1393 ساعت 20:55   |   کد مطلب: 8044
یکی از گروه‌هایی که در همه عرصه‌ها و برنامه‌ها، نقش مهم اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم را برعهده دارند؛ خبرنگاران هستند.

 به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی پاسداشت دهمین سالروز سفر رهبری به همدان، در سفر مقام معظم رهبری به همدان نیز ده‌ها خبرنگار از داخل و خارج استان، این رویداد مهم را پوشش دادند. مهدی ناصرنژاد، پیشکسوت عرصه خبر و اطلاع‌رسانی استان، یکی از افرادی است که افتخار پوشش اخبار سفر رهبر معظم انقلاب را داشته است:

خاطره من مربوط می‌شود به نحوه پوشش خبر در آن زمان و آن رویداد یزرگ و پوشش خبر در آن ایام برای ما خبرنگاران خیلی خاطره‌انگیز بود. پیش از سفر حضرت آقا، خود را آماده پوشش خبر کرده و در آن سه روز که مقام معظم رهبری در همدان بودند و قبل و بعد از آن فعالت م‌کردیم.

هرگز فراموش نمی‌کنم که یک تیم نیز از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به ما ملحق شده بود و تقریبا تمامی امکانات را برای پوشش خبر شایسته از آن اتفاقات آماده کرده بودیم.

همچنین ما مردم را که می‌خواستند از لحظه ورود آقا مطلع شده و یا بهترین راه را برای رساندن نامه‌های خود به دست مقام معظم رهبری پیدا کنند؛ راهنمایی می‌کردیم. جالب تر از همه گزارش‌های مردمی بود؛ مردم از سفر حضرت آقا به همدان بسیار خوشحال و ذوق‌زده بوده و خود را برای استقبال حضرت آماده می‌کردند. همه شاد بودند و تمامی افکار عمومی مردم را شور و شوق در برگرفته شود چرا که می‌دانستند با حضور حضرت آقا، بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برطرف می‌شود که البته همین‌طور هم شد و طبق اخبار، بیشترین آمار نامه‌های کشوری حدود 500 هزار نامه بود که مردم برای رساندن به حضرت آقا آماده کرده بودند. مقام معظم رهبری نیز دستور اجرای طرح‌های بزرگی را برای برطرف‌ساختن مشکلات عمرانی و اقتصادی و همچنین مناطق محروم دادند.

در زمان 33 سال خدمتم هرگز آن دوران را فراموش نمی‌کنم و کار خود را در آن زمان انجام وظیفه می‌دانم و با جان و دل و بدون هیچ احساس خستگی می‌خواستم که اخبار به بهترین نحو اطلاع‌رسانی شود.

دیدگاه شما