وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 3 تير 1402 ساعت 12:55   |   کد مطلب: 43055
مدیر فرودگاه همدان گفت: عملیات انتقال حجاج همدان و کردستان به سرزمین وحی بامداد جمعه به پایان رسید و از ۲۹ تیر بازگشت آنها آغاز می‌شود.

علی اصغر جهانگیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با تلاش و زحمات شبانه‌روزی عوامل اجرایی خدمت‌رسان به زائران استان‌های همدان و کردستان، پروازهای رفت حج تمتع ۱۴۰۲ این استان‌ها انجام شد.

وی با بیان اینکه ورود زائران اعزامی از فرودگاه همدان از ۲۹ تیرماه خواهد بود گفت: حجاج همدانی و کردستانی با پروازهای مستقیم از جده در فرودگاه همدان خواهند نشست.

مدیر فرودگاه همدان عنوان کرد: امسال عملیات رفت حجاج از بامداد ۲۸ خرداد آغار شد و در ساعت ۰۰:۳۵ بامداد جمعه دوم تیر ماه با خروج آخرین پرواز فرودگاه شهدای همدان عملیات خروج زائران حج از کشور به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۹۰۰ زائر در قالب ۲۶ کاروان به مکه مکرمه اعزام شدند افزود: این زائران با ۱۶ذسورتی پرواز توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی از فرودگاه شهدای همدان به شهر جده اعزام شدند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آخرین پرواز حجاج از فرودگاه همدان انجام می‌شد، ۱۰ زائر از زائرین کل کشور که به دلیل صدور ویزا موفق به اعزام از شهر خود نشده بودند، از فرودگاه شهدای همدان به سرزمین وحی اعزام شدند. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما