وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 22 آبان 1394 ساعت 11:48   |   کد مطلب: 17219
معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان همدان:
جامعه ورزش همدان، اربعین شهدای مدافع حرم را برگزار می‌کند
معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان همدان گفت: جامعه ورزش همدان اربعین شهدای مدافع حرم را برگزار می‌کند.

به گزارش نافع، به نقل از فارس، اسد‌الله ربانی‌مهر اظهار کرد: همایش نقش اخلاق در ورزش با محوریت امر به معروف و نهی از منکر به مناسبت ماه محرم و صفر و با دعوت از آیت‌الله مهدی احدی از مدرسان برجسته حوزه علمیه قم و از شاگردان آیت‌الله بهجت برگزار شد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر بوده است گفت: به همین منظور سعی به برگزاری مراسم با حضور ورزشکاران استان داشتیم.

معاون امور جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان همدان افزود: بحث برنامه‌های فرهنگی در عرصه ورزشی یکی از برنامه‌های ورزشی مورد توجه امسال است که در اماکن ورزشی خواهیم داشت.

وی هدف از اجرای برنامه‌های فرهنگی را توجه به اخلاق و فرهنگ در ورزش برشمرد و گفت: تلاش می‌کنیم مسائل اخلاقی در ورزش حتی در مسابقات ورزشی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

ربانی‌مهر ادامه داد: هفته گذشته مسابقه تیم پاس را با تقدیر از خانواده سردار همدانی و مداحی بین دو نیمه به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی در ورزش برگزار کردیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری اربعین شهدای مدافع حرم از سوی جامعه ورزشکاران استان اشاره کرد و افزود: شهدای مدافع حرم از ورزشکاران استان بودند و جامعه ورزشی استان اربعین این عزیزان را با حضور خانواده این شهدا و به همت بسیج ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی برگزار می‌کند.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان همدان خاطر‌نشان کرد: تلاش می‌کنیم نقش برنامه‌های فرهنگی در ورزش پررنگ شود و در فضای ورزشی محیطی فرهنگی ایجاد کنیم.

پایان پیام/م

دیدگاه شما