وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 13:00   |   کد مطلب: 17145
فرمانده انتظامي نهاوند از دستگيري يکي از فعالان تهيه و توزيع مواد مخدر و کشف 3 کيلوگرم ترياک از وي خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ محسن اقباليان بيان کرد:پليس نهاوند در راستاي انجام اقدامات و طرح هاي مقابله اي با مواد مخدر و افراد خلافکار و سودجويي که در اين خصوص فعاليت هاي غير قانوني و مجرمانه دارند؛ با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي موفق به شناسايي يک دستگاه خودروي سواري حامل مواد مخدر شد.

اين مقام انتظامي افزود: در پي اين اطلاعات به دست آمده بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامي گاماسياب نهاوند با شناسايي مسير و زمان تردد اين خودرو و با همکاري عوامل پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن تشکيل تيم ويژه عملياتي، با آمادگي کامل در محل مورد نظر حاضر شدند.

اقباليان گفت: در نهايت عوامل انتظامي حاضر در محل به محض رويت خودروي مذکور در يک عمليات غافلگيرانه آن را توقيف و در بازرسي هاي به عمل آمده بعدي از داخل خودرو مقدار 3کيلوگرم مواد مخدر کشف کردند و در اين رابطه راننده خودرو که يکي از فعالان در امر تهيه و توزيع مواد مخدر بود را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند ضمن اشاره به اين موضوع که اين عمليات بر پايه اشرافيت اطلاعاتي و برنامه ريزي دقيق انتظامي صورت گرفته و لذا موفقيت و عايدي مطلوبي در حوزه مبارزه بي امان با توزيع کنندگان مواد مخدر را براي اين انتظامي در پي داشته است تصريح کرد:پرونده قضايي در اين خصوص تشکيل و به مرجع قضايي ارجاع داده شد.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما