وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 14 آبان 1394 ساعت 09:38   |   کد مطلب: 17082
نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان همدان:
دو شهید گمنام در شهر فیروزان به خاک سپرده می‌شوند
همدان میزبان دو شهید دیگر از کاروان آلاله های گمنام دفاع مقدس می شود.

به گزارش نافع، نماینده کمیته جست و جوی مفقودین با بیان این مطلب گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام سال های دفاع مقدس صبح 5 شنبه 14 آبان ماه به مناسبت روز دانش آموز در همایش مسئولان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دختراستان به منظور تجدید میثاق باشهدا حضور یافته و پس از آن از نماز مغرب و عشا میهمان مردم شهید پرور دینگله کهریز در یادرواره شهدای این روستا خواهند بود.
محمد جواد زمردیان، برگزاری دعای ندبه در مسجد آیت الله انصاری را دیگر برنامه حضور دو تن از شهدای گمنام در همدان برشمرد و افزود: این دو شهید بزرگوار جمعه ساعت 3 بعد از ظهر به شهر سامن وارد شده و با حضور در یادواره شهدای حسین آباد تا اذان مغرب میهمان اهالی شهید پرور این منطقه خواهند بود.
وی بیان کرد: پیکر مطهر شهدای گمنام صبح روز شنبه پس از حضور در یادواره شهدای مدافع حرم در سپاه ملایر، ساعت 2 بعد از ظهر میهمان یادواره شهدای شهر آورزمان بود و پس از آن نیز با ورود به شهر نهاوند از میدان 14 خرداد تا مسجد شهید حیدری، مورد استقبال مردم شهید پرور این شهر قرار می گیرند.
زمردیان، حضور در هیئت فاطمیون را از دیگر برنامه های حضور دو  نفر از شهدای گمنام در فیروزان بر شمرد و خاطرنشان کرد: پیکر مطهر شهدا ساعت 9 صبح روز یکشنبه 17 آبان ماه از میدان امام، مقابل بخشداری بر دستان پر مهر مردم تشییع شده و در پارک کشاورز این شهر به خاک سپرده خواهند شد.
لازم به ذکر است؛ پیکر مطهر این دو شهید 24 و 27 ساله در مناطق عملیاتی شرهانی و مجنون تفحص شده و متعلق به عملیات های بدر و محرم است.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما