وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 14:14   |   کد مطلب: 17022
تفاهـم نامه همكاري بین مركز مطالعات و پژوهش هاي شوراي اسلامي شهر همدان و جهاد دانشگاهی همدان بسته شد.

به گزارش نافع، رئیس مركز مطالعات و پژوهش هاي شورا در جلسه انعقاد این تفاهم نامه با حضور رییس جهاد دانشگاهی استان همدان اظهار کرد: به منظور ايجاد و گسترش و همفكري و همكاري هاي آموزشي- پژوهشي و فرهنگی، اين تفاهم نامه ما بين مركز مطالعات و پژوهشهاي شورا با جهاد دانشگاهی توافق نامه به امضاء رسید.

نرگس نورالله زاده با اشاره به اینکه مجموعه جهاد دانشگاهی از ظرفیت های علمی و آموزشی بالایی برخوردار است و تجربه های آموزشی و نظرسنجی های مناسبی را در کارنامه خود دارد اضافه کرد: با انعقاد این تفاهم نامه مدیریت شهری بیش از گذشته می تواند در مسایل کاربردی خود از این تجربیات بهره مند شود.

نوراله زاده از جمله موضوعات تفاهم نامه را شامل همكاري های مشترک در برگزاري نشست هاي علمي و فرهنگي ، همكاري با انجمنهاي علمي و كانونهاي فرهنگي دانشجويي، همكاري در جذب كارآموز در رشته هاي مرتبط در صورت نياز مركز مطالعات،  همكاري در حوزه نشر و انتشارات علمي و فرهنگي ، همكاري در برگزاري همايشهاي علمي و فرهنگي، همكاري در برگزاري نمايشگاههاي تخصصي علمي و فرهنگي ، همكاري در امور فرهنگي مرتبط با امور شهري،  همكاري در حمايت از پايان نامه هاي دوره كارشناسي ارشد و رساله دكتري در خصوص اولويتهاي مرتبط با فعاليتهاي شهري و .. برشمرد.

وی یاد آور شد: همکاری در جهت تدوین برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلندمدت در حوزه شهری، تلاش در راستای فرهنگسازی جهت ارتقای سلامت جامعه و تلاش برای جذب تسهیلات و اعتبارات از منابع دولتی و غیردولتی از دیگر موضوعات تفاهم نامه این است.

پایان پیام/م.د

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما