وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 14:21   |   کد مطلب: 16794
رئيس كميسيون بودجه شوراي اسلامي شهر همدان:
بررسی گزارشات حسابرسی سال 93 شهرداری همدان آغاز شد
رئيس كميسيون برنامه، بودجه ، حقوقي و امور اداري شوراي اسلامي شهر همدان از شروع بررسی گزارشات حسابرسی سال 93 شهرداری همدان در شورا خبر داد.

به گزارش نافع، حسين قراباغي در حاشیه برگزاری جلسات بررسی گزارشات حسابرسی سال 93 شهرداری در گفتگو با خبرنگار ما افزود:جلسات حسابرسی طبق بند 30 تشکیلات وظایف شورای اسلامی شهر در خصوص نظارت بر عملکرد شهرداریها، انتخاب حسابرس و اعلام نواقص به شهرداری برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه جلسات بررسی گزارشات حسابرسی سال 93 شهرداری در جلسات کمیسیون بودجه شورا به صورت پیوسته و مستمر  در نوبت صبح و بعدازظهر در روزهای هفته برگزار می شود، اظهار کرد: برگزاری این جلسات به ترتیب برای سازمانها و مناطق زیرمجموعه شهرداری انجام می شود.

قراباغی اضافه کرد:  استفاده و بهره گیری از کارشناسان خبره و اساتید دانشگاهی جهت ارزیابی و تدوین تکالیف برای رفع موانع از تفاوتهای امسال بررسی ارزیابی حسابرسی سال 93 شهرداری همدان نسبت به سال قبل است.

رييس كميسيون بودجه ، حقوقي و امور اداري شوراي اسلامي شهر همدان بهبود عملکرد سازمانها و مناطق چهارگانه شهرداری همدان در امر بررسی گزارشات حسابرسی سال 93 نسبت به سال گذشته را از دیگر تفاوتهای جلسات حسابرسی امسال برشمرد.

قراباغی با بیان اینکه ارتقاء سطح عملکردی حسابرسي و کارآمد بودن گزارشات حسابرسی طبق وظايف ذاتي شوراي اسلامی شهر است، افزود: در امر حسابرسی در چارچوب قانون شوراها و شهرداری‌ها عمل کنیم و بر این اساس بررسی گزارشات حسابرسی منتهی به ارائه تکالیف جهت رفع موانع و ایجاد بستر مناسب در خصوص اصلاح ساختاری حسابداری شهرداری است که می بایست به دنبال واقعی نمودن حسابداری نقدی در شهرداری ستاد، مناطق و حسابداری تعهدی در سازمانهای مربوطه بود. 

پایان پیام/م.د

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما