وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 14:27   |   کد مطلب: 16820
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری تجمع بزرگ احلی من العسل با حضور پر شگوه نوجوانان استان همدان در آستان مقدس امامزاده عبدا...(ع) همدان خبر داد.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام محمد کاروند اظهار داشت: همایش کشوری "احلی من العسل" با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش، اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان و ستاد بزرگداشت 30 مهر، امروز چهارشنبه 29 مهرماه در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این همایش مجتبی روشن‎روان به مداحی و مرثیه خوانی پرداخت؛ افزود: حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان طی سخنانی به تبیین مقام والای حضرت قاسم بن الحسن(ع) در واقعه عاشورا پرداخت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: این مراسم با حضور پیکر مطهر دو شهید والا مقام از شهدای مدافعان حرم که در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند، رنگ و بوی دیگری یافته بود و پیکر مطهر این شهدا در میان جمعیت انبوه نوجوانان حسینی و مردم مومن و لایت مدار استان همدان در آستان مقدس امامزاده عبدا...(ع) تشییع شدند.
وی ادامه داد : در این همایش نوجوانان حسینی با سردادن شعار هیهات منا الذله ، انزجار خود را از ظالمان و مستکبرین عالم نشان دادند.
 حجت الاسلام کاروند در پایان خاطر نشان ساخت: این تجمع پرشور، با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان،استاندار و  معاونین، مدیران کل ، نیروهای نظامی و انتظامی و شبکه 4، شبکه خبر - شبکه استانی همدان،باشگاه خبرنگاران جوان ، حدود 30 عکاس و 60 نفر از خبرنگاران خبرگزاریها و نشریات،  مزین و عطرآگین به 2 شهید مدافع حرم با شکوه و جمعیتی در حدود 7000 نفر برگزار شد.
پایان پیام/م.د

دیدگاه شما