وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 28 مهر 1394 ساعت 12:33   |   کد مطلب: 16805
تعریف از عملکرد سران فتنه در روزهایی که مقارن با شهادت سردار سرلشکر همدانی بود؛ حرکتی نابخردانه و جفای در حق نظام و این شهید بزرگوار است.

به گزارش نافع، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان همدان با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: سخنان اکرمی، مشاور وزیر آموزش و پرورش در تعریف و تمجید از "میرحسین موسوی" که با تشویق حضار همراه شده از طرف هر جریانی اتفاق افتاده، رفتاری اشتباه است.

حجت الاسلام مصطفی رستمی با اشاره به سوابق شهید همدانی در دفاع از انقلاب و نظام در برابر فتنه های کور تکفیری ها و تحرکات عوامل داخلی استکبار در جریان فتنه 88 تصریح کرد: این برنامه متأسفانه در شرایطی برگزار شده که تنها دو روز از خاکسپاری سرلشکر شهید حاج حسین همدانی می گذشت و در این شرایط، گروهی به دور هم جمع شده و از سران فتنه سخن گفته اند.

وی خاطرنشان کرد: اگر نگوییم که این حرکت، از روی عناد و دشمنی با انقلاب و نظام بوده؛ باید گفت نهایت نابخردی و جفای در حق شهید همدانی و اتفاق زشت و ناگواری است که لازم است مسئولان با آن برخورد کنند.

امام جمعه مریانج اظهار کرد: از کسانی که علاقه مند به سران فتنه اند، انتظار عذرخواهی نداریم، اما از مسئولان نظام جمهوری اسلامی چه در دولت و چه در سایر نهادهای انقلابی انتظار داریم که یا باید در آن جلسه موضع خود را اعلام کرده و با این رفتار زشت مقابله می کردند یا بعدا از این حرکت انتقاد می کردند.

حجت الاسلام رستمی با تأکید بر برخورد قانونی با متخلفان و بانیان این برنامه اعلام کرد: باید مشخص شود که این کار عمدا صورت گرفته یا نه و اگر از پیش، برنامه به نوعی طراحی شده، یک نوع مسئولیت متوجه برگزار کنندگان آن هست و اگر سهوا و بدون برنامه ریزی و از روی غفلت بوده که پیگیری، حداقل کار ممکن برای جبران است.

وی درخصوص حضور نمایندگان جریان ها و گروه های سیاسی خاص در همدان با فاصله نزدیک به هم نیز گفت: اگر این جلسات در چارچوب قانون بوده و خط قرمزهای نظام و انقلاب رعایت شود؛ ایراد ندارد زیرا در نظام جمهوری اسلامی، همه حق اظهار نظر دارند، اما مسئولان استان باید از مقدسات و باورهای مردم برای حفظ منافع حزبی و فردی جلوگیری کنند.

لازم به ذکر است؛ پنجشنبه 23 مهر، همایشی که گفته می شود؛ هدف از برگزاری آن، نکوداشت اکرمی، مشاور وزیر آموزش و پرورش بوده در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد که کاظم اکرمی در سخنرانی خود از عملکرد یکی از سران فتنه تمجید کرده و این سخنان که ظاهرا در حضور استاندارایراد شده با تشویق حضارهمراه شده است.

پایان پیام/م.ت

دیدگاه شما