وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 12:06   |   کد مطلب: 16698
پیکر مطهر سردار سرلشکر همدانی با حضور گسترده مردم همدان در زادگاهش برگزار شده و به عنوان یکی از به یادماندنی ترین لحظات میثاق مردم با شهدا ثبت و ضبط شد.

به گزارش نافع، ساعتی پیش پیکر سردار شهید همدانی در حالی وارد محوطه میدان امام خمینی(ره) شد که مردم از ساعت ها پیش در صفوف به هم فشرده ایستاده و لحظه شماری می کردند.

خیابان های اطراف میدان مملو از جمعیت بود؛ خانواده محترم شهدا، بسیجیان، روحانیون، پاسداران، مدارس، پیران و خردسالان و زن و مرد، همه آمده بودند تا به مقام والای شهید مدافع حرم که سال های سال برای اعتلای کلمه اسلام و انقلاب تلاش خستگی ناپذیر داشت، ادای احترام کنند.

در ابتدای مراسم، آیت ا...غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان با قدردانی از کسانی که برای برگزراری این مراسم تلاش کردند، تصریح کرد که راه سردار همدانی ادامه خواهد داشت.

سپس سردار سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی درباره شخصیت والای سردار همدانی و ضرورت حمایت از سوریه به سخنرانی پرداخت.

در ادامه حاج صادق آهنگران به مرثیه خوانی برای مصائب اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت زینب(س) پرداخت و جمعیت به یاد روز عاشورا گریستند.

در پایان بر پیکر مطهر شهید، نماز خوانده و سپس با عبور از میدان امام(ره) در مسیر خیابان شهدا و سپس میدان شهید مفتح تشییع شد.

لازم به ذکر است؛ این مراسم هم اکنون ادامه داشته و مردم در حال انتقال با اتوبوس از میدان شهید مفتح به گلزار شهدای همدان هستند.

 

پایان پیام/م

دیدگاه شما