وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 18 مهر 1394 ساعت 10:34   |   کد مطلب: 16675
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: سردار همدانی مشغول شناسایی منطقه ای در حلب بود که بتواند قدرت مشاوره ای خود را به درستی ارائه کند که همانجا در صحنه شناسایی و در خودرویی به شهادت رسید.

به گزارش نافع به نقل از راه دانا، امیر دریابان علی شمخانی پس از پایان سیزدهمین یادواره شهدای بسیج مسجد امام حسین(ع) در جمع خبرنگاران به سوابق سردار رشید اسلام شهید همدانی در دوران دفاع مقدس و به ویژه ساماندهی یگان رزمی استان همدان اشاره کرد و افزود: این شهید بزرگوار پس از پایان دوران دفاع مقدس هیچ گاه از کسوت سپاهی گری و نظامی گری در دفاع از انقلاب خارج نشد و مدتها بود که مسئولیت مستشاری در بخشی از سوریه و در حلب را به عهده داشت.

وی گفت: با توجه به تحولات سه هفته گذشته در منطقه عمومی شامات و با توجه به حضور روسیه، فعال شدن ارتش سوریه و از دست رفتن روحیه تکفیری ها، این شهید بزرگوار مشغول شناسایی منطقه ای بود که بتواند قدرت مشاوره ای خود را به درستی ارائه کند.

شمخانی افزود: این حادثه به دلیل شناخت لحظه ای او صورت گرفت چون آدم ناشناسی بود و با سه نفر همراه بود که وی در حادثه ای خودرویی و در صحنه شناسایی به شهادت رسید.

پایان پیام/م

دیدگاه شما